cp-nilsen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har nå begynt som lærling som IKT-driftsoperatør, og har planer om å ta en del fag som privatist. Jeg skal ta det nødvendige for studiekompetanse + 2MX, 3MX, 2FY og 2KJ (kanskje 3FY og 3KJ også) Matte, norsk, historie etc går jo greit, men hvordan gjør man dette med naturfag, kjemi og fysikk? Det er jo en del elevforsøk som jeg regner med man må ta, og selve eksamenen baserer seg vel også på et eksperiment. Må man gjøre dette hjemme, eller er det mulig å delta på et par timer i uken der man kan gå opp som privatist? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Da jeg tok 2FY som privatist (eksamen i fjor) meldte jeg meg på kurs hos Sonans i Bergen. Var på katedralskolen en lørdag i ca. 5 timer. Kostet kr. 000,- Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kostet kr. 000,- 6507333[/snapback] Såpass ... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Haha, skulle selvsagt vært 1000,- Endret 17. juli 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
TWA Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 vet i alle fall at hvis man først har vært elev i et fag, og så melder seg opp som privatist det samme året, kan du delta i timene. men læreren er ikke pliktig til å følge deg opp på samme måte som en elev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå