-Logos- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har nettopp kjøpt meg en ny HP dv8000 (875EA), men når jeg spiller av mp3 så skjer det at sangen lagger litt, alså små hopp mens den spiller av... jeg prøvde meg også med cs, men da for mye skjer i spillet får jeg et nesten sekunds hopp i spillet. Samme er det med videoavspillig med vlc, ofte får jeg små laggs... I lengden blir dette veldig plagsom da jeg brukte mye peng på denna pc'en som jeg trodde var en god maskin specs er amd turion 64 2GHz ati radeon express 200M Windows xp home (preinstalled) (Nettlinja er 3mbit så den er god nok til cs) Noen iddeer? Virus tror jeg ikke da den er ganske ny, bruker mozilla og har norton internett security. takk for tips Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 At den lagger i CS er vel for at skjermkortet ditt ikke er så veldig godt men den skal ikke lagge i DVD fremvisning og MP3 spilling Det kan være et driverproblem kanskje bios men jeg ville kontaktet HP suport da de er både dyktige og hyggelige og hjelper deg med en gang Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har denne maskinen to HD i RAID? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 nei, det har den ikke Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 har akkurat samme problem som deg, pc er 3 år gammel og custom bygd. eneste er at laggingen forsvinner av seg selv etter en 30 min. jeg har spurt folk som burde kunne slikt, og de hadde ingen svar. Mystisk er det... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har samme problem med samme pc.Lagger ikke i spill.bare media avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå