Andraan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Broren min har en slik liten barebone pc, men har bestemt seg for å kjøpe nytt kabinett. Problemet er det at jeg vet ikke om hovedkortet fra barebone'n passer i et større, "vanlig" kabinett. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvilket format hovedkortet er i? Pcen er en Packard Bell iDesign 5610 Pentium 4 socket DDR Ram Innebygget nettverk og lydkort Lenke til kommentar
roht Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kva med å prøve programmet SiSoft Sandra? Google etter det Lenke til kommentar
Andraan Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Hva er det til? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tviler på at et barebone hovedkort vil passe i et vanlig atx-kabinett. Lenke til kommentar
roht Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) SiSoft Sandra gjer svar på det meste som du har inni kabinettet ditt. Det har og nokre tester som du kan køyra for å sjå kvar flaskehalsane ligg i systemet ditt osb... Men er mogleg Lord_Linus har rett. edit: typo Endret 18. juli 2006 av zelluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå