Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saann bortsett fra at vi i London fikk Stone Cold Crazy i stedet for Blitzkrieg, saa tror jeg at setlistene var rimelig like.. Kjempekonsert dette her :) Blackened var helt utrolig aa hoere selv om Kirk kutta andre delen av soloen, og det var jo ikke akkurat en "vanlig" setlist dette her.. :p Og paa Seek and Destroy saa regna det ned Metallica-badeballer :D:p

Lenke til kommentar

London;

That Was Just Your Life

The End Of The Line

The Thing That Should Not Be

Of Wolf And Man

One

Broken, Beat And Scarred

Cyanide

Frantic

Until It Sleeps

Wherever I May Roam

For Whom The Bell Tolls

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Blackened

- - - - - - - -

Stone Cold Crazy

Jump In The Fire

Seek and Destroy

Lenke til kommentar
Saann bortsett fra at vi i London fikk Stone Cold Crazy i stedet for Blitzkrieg, saa tror jeg at setlistene var rimelig like.. Kjempekonsert dette her :) Blackened var helt utrolig aa hoere selv om Kirk kutta andre delen av soloen, og det var jo ikke akkurat en "vanlig" setlist dette her.. :p Og paa Seek and Destroy saa regna det ned Metallica-badeballer :D:p

De spiller omtrent aldri hele Blackened. Synd igrunn. Men konserten var helt KONGE :D :D

Lenke til kommentar

De spiller omtrent aldri hele Blackened. Synd igrunn. Men konserten var helt KONGE :D :D

Har det noe med at gitarsoloen er såpass teknisk? Jeg er selv gitarist, og en stor fan av Kirk, men sliter han med Blackened-soloen?

Lenke til kommentar

Har det noe med at gitarsoloen er såpass teknisk? Jeg er selv gitarist, og en stor fan av Kirk, men sliter han med Blackened-soloen?

Hmm, vanskelig å svare på :p The Ripper klarer vel det meste hvis han øver litt vil jeg tro :p Tror heller det har noe med hele bandet å gjøre, de har alltid endret litt på en del av sangene live. Noen mer idiotiske endringer enn andre. Bl.a halve Puppetz, breakdown-delen i Horsemen og i tillegg en del av No Remorse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...