Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

MUST ... RESIST ... TEMPTATION !!!

faan jeg har lyst til og laste det ned. Ville helst ha hatt det igår egentlig. Virker hvertfall ikke som enda en St. Anger har kommet ut at studioet. Blir også digg og kunne laste ned albumet på GH samme dag som det kommer ut. Håper bare Sony har forberedt seg på mye trafikk. Vill ikke oppleve ISDN hastigheter og krasjer.

Har kommet en anmeldelse av albumet i VG

CD'en ble sendt igår så den havner vell i postkassa idag eller imorra. "The Box Magnetic (Death In A Coffin)" har ikke blitt sendt da. Så den er forsinket. Men så lenge selve cd'en ikke er forsinket er jeg fornøyd.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første posten min her, men har lest på sidene en stund selvom jeg ikke har registrert meg før!

Jeg forstår at det er en del her som er minst like begeistret som meg for det kommende Metallica albumet, så da har jeg et spørsmål. Finnes det nok interesse og begeistring rundt omkring her til at folk er villige (og har muligheten) til å samles foran et av platebutikkene i oslo-området minst et par timer i forveien den 12. september? Jeg har sett bildene/vidoene fra da Black album kom ut og har alltid hatt lyst til å få til noe liknende. Stå og vente på plata sammen med andre 'Tallica fans. Jeg har hørt om et release party i blant annet England og Belgia men har ikke fått med meg at noe liknende skal skje her i Norge også. Så hva synes folk?

Velkommen til forumet! :thumbup:

Jeg har heller ikke sett noe om no "offisiel" venting i kø, men er det noen av butikkene som skal holde åpne for å pushe den ut 00:01 eller noe?

Jeg har den siste uken kontaktet alt som er av platebutikker på østlandsområdet for å se om noen holder nattåpent men det er det ingen av dem som gjør. Som er forståelig i og for seg siden albumet lekket ut på nettet og de aller fleste har allerede hørt plata.

Selv har jeg klart å motstå fristelsen og har enda ikke hørt på noe som helst fra albumet, så kan tenke dere at jeg gleder meg til i morra! :new_woot:

Lenke til kommentar

Edit: Ferdig nå, setlist:

01. That Was Just Your Life

02. The End Of The Line

03. The Thing That Should Not Be

04. Of Wolf And Man

05. One

06. Broken, Beat and Scarred

07. Cyanide

08. Frantic

09. Until It Sleeps

10. Wherever I May Roam

11. For Whom The Bell Tolls

12. The Day That Never Comes

13. Master Of Puppets

14. Blackened

15. Blitzkrieg

16. Jump In The Fire

17: Seek and Destroy

Gjett om jeg gleder meg til London :p

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...