Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NY SANG!!! FY FAEN SÅ BRA!!! HERREGUUUUUUD!!!

</a>

Bedre enn Blackened, Orion og Ktulu tilsammen!!!

dust

Hehe, her har vi en som ikke tåler en liten humoristisk fleip en gang.

Hehe :p Nei, jeg så faktisk kke at det var en fleip før nå. Tenkte du bare var litt vel overbegeistret for de nye metallica sangene, og at du måtte være en dust som i det hele tatt sammenlignet "den nye låta" med Orion, Blackened og Ktulu :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Hehe, her har vi en som ikke tåler en liten humoristisk fleip en gang.

Og jeg som trodde det var en stor uhumoristisk fleip.

My Apocalypse var ikke så bra synes jeg, Cyanide var mye fetere :)

Edit: Nei, den var egentlig jævlig fet, jeg må slutte å poste noe før jeg har hørt gjennom to ganger...

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
[quote

My Apocalypse var ikke så bra synes jeg, Cyanide var mye fetere :)

Edit: Nei, den var egentlig jævlig fet, jeg må slutte å poste noe før jeg har hørt gjennom to ganger...

Mmmhh, noen sanger blir bare bedre og bedre jo flere ganger du hører gjennom dem :)

Endret av TurboHolte
Lenke til kommentar
Har ikke skarptromma til Lars forsvinni langt inni skapet enda? Den plaga meg enda mer enn på St.Anger spesielt siden sangene nå er tvers igjennom av bedre kvalitet enn på St.Anger.

Er enig, den er kjempe irriterende.

Er jo ikke like gæren som i Saint Anger, men fremdeles litt for "overdrive"-aktig. Den tar liksom litt over. Stygg, er den. Heldigvis er riffene, og resten av trommesettene bedre nå, synes jeg. Ikke at jeg har hørt mer enn tre sanger, da men...

Lenke til kommentar

Første posten min her, men har lest på sidene en stund selvom jeg ikke har registrert meg før!

Jeg forstår at det er en del her som er minst like begeistret som meg for det kommende Metallica albumet, så da har jeg et spørsmål. Finnes det nok interesse og begeistring rundt omkring her til at folk er villige (og har muligheten) til å samles foran et av platebutikkene i oslo-området minst et par timer i forveien den 12. september? Jeg har sett bildene/vidoene fra da Black album kom ut og har alltid hatt lyst til å få til noe liknende. Stå og vente på plata sammen med andre 'Tallica fans. Jeg har hørt om et release party i blant annet England og Belgia men har ikke fått med meg at noe liknende skal skje her i Norge også. Så hva synes folk?

Lenke til kommentar
Første posten min her, men har lest på sidene en stund selvom jeg ikke har registrert meg før!

Jeg forstår at det er en del her som er minst like begeistret som meg for det kommende Metallica albumet, så da har jeg et spørsmål. Finnes det nok interesse og begeistring rundt omkring her til at folk er villige (og har muligheten) til å samles foran et av platebutikkene i oslo-området minst et par timer i forveien den 12. september? Jeg har sett bildene/vidoene fra da Black album kom ut og har alltid hatt lyst til å få til noe liknende. Stå og vente på plata sammen med andre 'Tallica fans. Jeg har hørt om et release party i blant annet England og Belgia men har ikke fått med meg at noe liknende skal skje her i Norge også. Så hva synes folk?

Velkommen til forumet! :thumbup:

Jeg har heller ikke sett noe om no "offisiel" venting i kø, men er det noen av butikkene som skal holde åpne for å pushe den ut 00:01 eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...