Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg nærmer meg det tallet selv og låta blir høres bare bedre og bedre ut. Bare så synd at vi må vente helt til 12. september før vi får resten av moroa, blir lange tre og en halv uke...

Det skal jeg si meg meeeget enig i du! Nå føles 12 september ut som en jævla evighet...! Men den som venter på noe godt..... venter ikke forgjeves, ellerno sånt crap....

Lenke til kommentar
Herregud. Skrev den forrige posten 2 minutter utti The Day That Never Comes. Heavy delen er jo svarte meg noe av det deiligste de har fått ut på 17 år! Herresatan så rått, finner ikke ord! :fun:

Nja... nå ønsker jeg faktisk ikke være hverken en gud, bedreviter eller noe som helst egentlig.. men i noen poster lengre opp eller på forrige side skriver jeg at dette albumet kommer til å sprenge alle fiseringer og no i den duren der...

Jeg kan bare ikke forestille meg at resten av albumet blir noe værre... er rett og slett bare en fryd og en glede!!

GO METALLICA!!!!

Åsså beklager jeg til de jeg "krangla" med i de postene igår... (blir bare litt engasjert her)

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Heavy delen er jo svarte meg noe av det deiligste de har fått ut på 17 år! Herresatan så rått, finner ikke ord! :fun:

Med den avsluttningen så vil jeg si 20 år, her er det toner fra Tallica som vi ikke har hørt siden Justice skiva.

Får se om jeg klarer å vente til pakka kommer i posten har bestilt både boksen og den vanlige utgaven av skiva, så den bør dukke opp i posten den 12. hvis ikke så blir jeg nødt til å oppsøke en platesjappe og handle inn et kopi som jeg kan ha i bilen :)

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer å handle inn LP utgaven her også, men jeg får sjekke litt med lommeboka for en gang skyld. Sitter med følsen av at jeg må en tur til tannlegen i løpet av et par ukers tid og det er jo som kjent gratis her i landet.

Men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ender nok opp med den også :p

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å handle inn LP utgaven her også, men jeg får sjekke litt med lommeboka for en gang skyld. Sitter med følsen av at jeg må en tur til tannlegen i løpet av et par ukers tid og det er jo som kjent gratis her i landet.

Men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ender nok opp med den også :p

Nei.. jeg måtte ut med nesten 1700 grunker for alt... :dontgetit: Tannlegen ja... der sa du noe.... :ermm: Dama var forresten til konsultasjon hos tannlegen for et par dager siden.... 1350 kr takk skal du fanmeg ha!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...