Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående arrangementet i Berlin, Tyskland 12. september.

Because this is a celebration, tickets prices will be, shall we say, “retro?” Only ten Euros for Berlin, five pounds in London! And the best part is that all the proceeds from the sale of tickets will be donated to local charities

Frister veldig ass :/

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg også som en helt!!

Men, er jeg den eneste her som faktisk liker Load/Reload?

Jeg synes Load og ReLoad innehar faktisk noe av de beste låtene til Metallica.. :w00t: Virkelig sterke låter på de skivene.. Selv om de mest "komplette" albumene, for meg, er de tidligere Ride til Black.. (ikke Kill 'em All -der synes jeg et par er noe kjedelige, spesielt Hit the Lights..)

Så nei, du er langt i fra den eneste! :)

Lenke til kommentar

Sitat: [Death Magnetic] is going to prove to people that we never lost our ability to make an album like this. We just chose not to. And I'll stand by those words."

Såe... de svarer vel på alle spørsmål om de faktisk KAN lage et album ala justice for all eller hva det måtte være (til dere som fremdeles lever på 80 eller tidlig 90 tallet....)

Metallica kan hvis de VIL og nå VIL de.... og dette albumet kommer til å sprenge alle fiseringer!!!

Lenke til kommentar
Metallica kan hvis de VIL og nå VIL de.... og dette albumet kommer til å sprenge alle fiseringer!!!

Det er da ganske bombastisk for en som ikke har hørt albumet.

Får jo virkelig håpe at du har rett! :)

Kan fanmeg love deg at jeg har rett!! Er jo bare å høre på det de har levert til nå... det er jo bare rått! Men dette er jo selvsagt mitt synspunkt... jeg veit jo av endel folk som sier de DIGGER Metallica og kan alt om musikken... spesiellt Nothing Else Matters... (som er den eneste sangen de har hørt)

(jeg kan min Metallica tro du meg) Og jeg er ganske så sikker på at gutta ikke går ut slik og skryter av albumet til fansen for så å skuffe 100% 12 september når det slippes!

Gled dere!

Lenke til kommentar
Jeg synes du virker som at du tror du er Gud. Men for all del, fortsett, morsomt å lese :)

Jeg syns det virker som du er 14 år, men for all del... noen må jo være det og! Limp Bizkit kommer sikkert med et nytt album så du kan høre på snart! Jeg er blodfan av metallica og har STOR tro på det nye albumet! Noe du tydeligvis ikke har! ;)

By the way... jeg ER gud... (på metallica)

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Altså, jeg har faktisk god tro på albumet. Men, jeg fremstiller ikke meg selv som en som vet at det garantert er helt sykt bra, noe tydligvis du gjør.

Og for å ikke vandre helt til de ytterste land av Off-Topic vil jeg bare si at det virket meget spennende med The New Song riffet. Resten av den sangen er ikke så særlig etter min mening, men det riffet der, det er noe jeg godt liker :)

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke tenkt til å høre noe særlig mer på noe.. jeg har hørt Cyanide -klippet (det som er live), og jeg vil ikke plage meg selv med sniktitter.. :) .. jeg skal ikke høre noe til jeg får den store pakken i postkassen min! :)

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått kommer ikke Coffin og 5 LP settet for de som har bestillt det den 12 september, men albumet kommer. Leste iallefall på metclub sine sider at box settene kom til å bli forsinket. Om det kun gjelder USA er meg uvisst, men forbauser meg ikke om det blir back order på de i Norge også. CD'en kommer selvsagt den 12 sept.

Kan jo sitere metclub's nettbutikk:

"The Death Magnetic Coffin Box will NOT ship the week of the release and could be several weeks later, we are sorry for the delay. All other formats will ship the week of September 12th!"

Mulig at for oss som har bestillt hele pakka får LP settet + CD men ikke Coffin her i Norge også...

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Kan fanmeg love deg at jeg har rett!! Er jo bare å høre på det de har levert til nå... det er jo bare rått! Men dette er jo selvsagt mitt synspunkt... jeg veit jo av endel folk som sier de DIGGER Metallica og kan alt om musikken... spesiellt Nothing Else Matters... (som er den eneste sangen de har hørt)

(jeg kan min Metallica tro du meg) Og jeg er ganske så sikker på at gutta ikke går ut slik og skryter av albumet til fansen for så å skuffe 100% 12 september når det slippes!

Gled dere!

:!:

Jeg synes du virker som at du tror du er Gud. Men for all del, fortsett, morsomt å lese :)

Jeg syns det virker som du er 14 år, men for all del... noen må jo være det og! Limp Bizkit kommer sikkert med et nytt album så du kan høre på snart! Jeg er blodfan av metallica og har STOR tro på det nye albumet! Noe du tydeligvis ikke har! ;)

By the way... jeg ER gud... (på metallica)

jeg håper virkelig at det blir en dödare av et album, men deg stoler jeg nok ikke på for det om!

du kan godt pisse på limp biscuit og det blir jeg mer enn gjerne med på, men dritt i å diss fans'n deres! kun fordi at du har funnet din o'store betyr ikke at du vet hva som er rett for alle andre!

Og helt ærlig så minner du meg mest om trace-generasjonen på '90-tallet som på tro og ære kunne love at rock'n var død og at tiesto var veien!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...