Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns album-tittelen høres litt rar ut og gir veldig lite mening. Heldigvis betyr ikke det at albumet vill bli dårlig. Men spennende og se om de klarer og gi noen sammenheng mellom album-tittel og sanger.

Og endelig er det offisiellt at albumet kommer i spetember.

Lenke til kommentar
Ja, i Praha sa Lars at et nytt album kommer ut i september.. :w00t:

Og at de kommer tilbake neste år. Men det gjør han jo etter hver konsert. Eneste jeg vet er at kommer de tilbake till Praha er jeg der. Håper da de spiller på samme sted, så jeg vet hvor det er.

Lenke til kommentar

Og at de kommer tilbake neste år. Men det gjør han jo etter hver konsert. Eneste jeg vet er at kommer de tilbake till Praha er jeg der. Håper da de spiller på samme sted, så jeg vet hvor det er.

Hvor var konserten? På fotballstadioen til Sparta Praha?

---

"MISSION:METALLICA PLATINA OG ALBUM FORHÅNDSORDRE KOMMER SNART"

Så hvis noen er interessert kan det vært greit å kikke innom missionmetallica innimellom. :)

Lenke til kommentar
Konserten de hadde i Polen og Tsjekkia var geniale. De er uten tvil fortsatt veldig i toppform. De som må vente till 15Juli har absolutt noe og se frem imot.

Blou er ganske ekstrem når det gjelder og se konserter ja (har jo blitt en liten PPM kjendis også etter at han havna på scenen og reise dagboken hans ble trykket i "So What!"). men det er jo flere fra MetClub som ser veldig mange konserter... Skulle ønske jeg var en av dem. De er like geniale vær gang du ser dem og absolutt ett band man fint kan se flere ganger uten og gå lei. Neste år blir det jo, nesten uten tvil, en fullverdig verdens turne. Så håper jeg får sett dem mange ganger, målet er 10 konserter.

16. vel!?

Men starter de ny turnè i Oktober? Trodde det var vanlig å gjøre det på våren jeg :p

Lenke til kommentar

Hvor var konserten? På fotballstadioen til Sparta Praha?

De var på den nye Slavia Stadion. Er usikker på det var Sparta Praha stadion.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I like. Gjenspeiler seg i tittelen, en kiste altså død, som tiltrekker seg visse elementer i livet etc. Men de kunne godt gjort mer ut av det, hvis ikke de gjør det da. Altså, kanskje litt andre farger, etc.

Tror ikke de gjør det.. En stund siden jeg har hatt fysikk, men hvis du tar f.eks en glassplate, legger en magnet under, midt på.. og strør slike små jernstøvbiter over, så vil du få mønsteret som vist over.. Så slikt sett gjenspeiler tittelen seg meget bra i bildet! Hvor da magneten blir kisten.. At døden er magnetisk..

Men, dette viste du muligens.. kanskje bare jeg som missforsto litt..

Jeg likte coveret veldig godt!!

:)

EDIT:

Synes det er fint å se den "gamle logoen" igjen, i alle fall :D

Det tenkte jeg faen meg ikke på... GOD DAMN!! :w00t::love::w00t:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...