Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon

mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

• Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, ja albumet har helt garantert lekket ut allerede nå.

Nei, det er ihvertfall ikke hele albummet men stusset over at stemmen var veldig lik hetfield og musikken minnet om and justice for all albumet.. Den ene sangen var ihvertfall jævla bra, men nesten resten hørtes ikke metallica ut..

Lenke til kommentar

haha. alltid like interesant og høre at "albumet har lekket ut". Men de har vært flinke denne gangen, og tviler sterkt på att albumet lekker ut. Men, man vet jo aldri.

Personlig så vet jeg ikke hvilket album jeg skal stemme på. MOP er jo ett episk album syns jeg, og er jo tidløst. AJFA er jo også episk syns jeg, men det lave bass volumet ødelegger jo litt egentlig. KEA trenger jo ingen forklaring egentlig, men har jo Phantom Lord som jo er den svakeste sangen syns jeg... RTL er jo selvsagt også ett bra album, men av de fire de ga ut i løpet av 80-tallet er det det svakeste syns jeg. Altså, det albumet hvor det er flest sanger jeg ikke liker (3sanger). Tilsammen på de tre andre albumene er det 2sanger jeg ikke liker.

Så gjennom "Some kind of monster" i dag.

Lars Ulrich er en fjomp.

hvorfor slenge ut en slik mening uten og begrunne den? eller har du bare ikke en begrunnelse?

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Ja, det tar sin tid, håper også det kommer ut i våres. De jobber bare 4 timer hver dag ca, og hvis noen er borte av en eller annen grunn en dag er ikke det noe stort problem, de tar den tiden de trenger og respekterer hverandre hvis de har personlige ting som må taes hånd om.

Edit: Fant nettopp ut at James endelig er i gang med å synge iallfall :D Det betyr at det nærmer seg :D

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Har hørt mye om demoer. Var visst en som ligna på Metallica. Ikke hørt selv, dog.

Døm selv: http://rapidshare.com/files/88005301/met-new.zip.html Passord: zona-musical

Vet ikke hvorfor det er passord da.

Bandet som spiller heter visst Eternal Decision.

Ah, glem det. Linken funker ikke lengre.

Jupp, det er dem.. Står det navnet i mediaplayern når jeg spiller sangene ihvertfall.. Sangen de har som heter N.I.U (tror jeg) Lignet skremende mye på james' stemme!

Lenke til kommentar

Mye av albumet er vistnok ferdig. Så det er fortsatt ikke umulig at albumet slippes før de starter på europa i sommer, men det er fortsatt ikke fastsatt en dato. Albumet kommer når det er ferdig og en turne uten nye sanger overlever jeg nok.

Eller bare hvorfor ta en slik kommentar så utrolig alvorlig :)

jeg virket vell kanskje grinete i den kommentaren min. Men jeg tar ikke slike kommentarer alvorlig, det var bare ett direkte spørsmål til personen som postet kommentaren.

Jupp, det er dem.. Står det navnet i mediaplayern når jeg spiller sangene ihvertfall.. Sangen de har som heter N.I.U (tror jeg) Lignet skremende mye på james' stemme!

Selv om navnet dems står der betyr det ikke at det er dem. Og det er heller ikke dem, dessverre.

Lenke til kommentar
Mye av albumet er vistnok ferdig. Så det er fortsatt ikke umulig at albumet slippes før de starter på europa i sommer, men det er fortsatt ikke fastsatt en dato. Albumet kommer når det er ferdig og en turne uten nye sanger overlever jeg nok.

Eller bare hvorfor ta en slik kommentar så utrolig alvorlig :)

jeg virket vell kanskje grinete i den kommentaren min. Men jeg tar ikke slike kommentarer alvorlig, det var bare ett direkte spørsmål til personen som postet kommentaren.

Selv om navnet dems står der betyr det ikke at det er dem. Og det er heller ikke dem, dessverre.

Jeg sier ikke at det er dem og jeg skjønner at det ikke er dem, men lina bare så fælt! Ihvertfall noen av dem, men samma det!

Lenke til kommentar
Anyhow... Er det noen som vet om St. Anger ble lekket ut før det skulle? Var bare 12 år gammel da det kom og for meg var PC og internett "noe bare nørds drev med", så jeg visste ikke om sånt :wee:

Det lekket vel ut på nettet et par dager før det havnet i butikkene. Tror jeg fikk det 2-3 dager før "offisielt" kom ut.

Lenke til kommentar
Jupp, det er dem..
Jeg sier ikke at det er dem

Uhm? :p

Anyhow... Er det noen som vet om St. Anger ble lekket ut før det skulle? Var bare 12 år gammel da det kom og for meg var PC og internett "noe bare nørds drev med", så jeg visste ikke om sånt :wee:

Når en eller annen her skrev eternal decision, sa jeg: Jupp det er dem.

Og jeg sier ikke at det er Metallica ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...