Turbopus Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei! Venter i spenning på min shuttle ss51 pc. Men har hørt at den kan støye litt... Har en WD harddisk SE 120GB, ATI RADEON 9700 skjermkort, TwinMOS 2700 512MB ram. Kan veldig lite om hva som støyer mest, og hva en event bør gjøre med det? Har lite lyst til å svi av sånn enorme mengder penger på det, men alt fra noen hundre-->2000kr kan jeg klare å leve med... Så, hva er det viktigst at jeg bytter/gjør? Er jo et lite kabinett, så noe kjøling må jeg jo nesten ha... Håper noen kan noe om dette, og orker å gi meg noen råd... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 her finner du det meste om støydemping, casemods og erfaringer: http://forums.sudhian.com/categories.cfm?catid=33 lykke til Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 takk for svar :smile: Driver å prøve å sette meg inn i dette no... Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Lest og søkt endel på dette forumet. Ser at endel skryter av "papst" vifter... Hvilken størrelse er det da snakk om? Hva kjøler disse? No mulighet til å bytte strømforsyningen på disse på`ne? da endel skriver at dem bråker mye... Noen som vet hvor mye ATI R9700 viften bråker?Mulig å bytte den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå