LtdEdFred Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg bare lurer paa. Er det mulig via en plugg aa sette paa et par hOyttalere som egentlig hOrer til et stereoanlegg? (Var det klart nok) Vanlig hOyttalere har jo en tynn som deler seg i to ytterst osm du stikker inn i to separate hull bakpaa stereoanlegget. (er ikke none racer paa dette med hOyttalere. kanskje aapenbart :smile: ) Hvorfor er tastaturet mitt laast paa engelsk innstilling inne paa hardware.no. Faar jo ikke de tre siste bokstavene i alfabetet og tegnene er helt fucka. akkurat som de er paa CounterStrike (funker normalt paa Word Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 For å kunne koble stereoanlegget på PC-en trenger du en overgang fra minijack(pluggen på lydkortet) til phono-plugger. Deretter plugger du phono-pluggene inn i forsterkeren og minijacken i lydkortet. Du kan ikke koble vanlige høyttalere på lydkortet da det ikke har stor nok forsterker til å drive de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Du må ha en minijack=>phono kabel (ca 80 kr på clas ohlson), som du kobler fra pc (minijack) til forsterker (phono). Så kan du bare koble til høyttalere til forsterkeren. Jeg har et Creative FPS1000 til PC-en, som har en subwoofer med innebygd 35w forsterker og 4 høyttalere... Prøvde å koble til store høyttalere inn i denne... Ble grei nok lyd, men klarte ikke spille særlig høyt... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jepp, du trenger en minijack-phono kabel. Og keyboardet, gå inn i kontroll panel, keyboard, og ta norsk som default. Du kan også en liten tray icon så du kan skifte språk hele tiden om du vil. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 02:46, unwill skrev:Jepp, du trenger en minijack-phono kabel.Og keyboardet, gå inn i kontroll panel, keyboard, og ta norsk som default. Du kan også en liten tray icon så du kan skifte språk hele tiden om du vil. Det var ikke tastaturet det var no feil med tror jeg. Jeg prøvde sekundet etter å skrive noe på Office Word og det funka. Fiksa nå da. skjønner ikke hva det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå