Gå til innhold

Kjøpe mac fra eplehuset

Anbefalte innlegg

Jeg sitter så langt med en Mac mini, men etter å ha fått den i hus så har jeg lyst på enda en, og da hadde jeg tenkt til å skaffe meg en bærbar, en Macbook.

Men hvordan er det med Eplehuset og antall varer tilgjengelig. Er det greit å ringe først, eller er sjansen stor for at de har en 1.83 ghz hvit Macbook på lager når jeg stikker innom (eplehuset oslo)? :dribble:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eplehuset er vel det "offisielle" salgsstedet for apple.

6505236[/snapback]

Eplehuset er et autorisert utsalgssted. På lik linje med bl.a. OfficeLine og Smart Club. I noen land har Apple egne utsalgssteder, men ikke i Norge.

Bor du langt utenfor Oslo ville jeg kanskje ringt først, men jeg har prøvd å ringe dem før uten å få svar. Jeg skulle ha en Mac Mini med analogt modem til foreldrene mine. Ganske spesielt oppsett, likevel hadde de en inne da jeg kom ned.

Endret av TopDog
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Macbook på Macbutikken, de hadde akuratt den samme prisen som på Apple Store.

Foresten; jeg vil annbefale deg å kjøpe en 2Ghz. Ikke så mye dyrere, og når man alikevel bruker så mye penger på en maskin, kan man legge i litt ekstra for å få "The Real Thing" på en måte... :)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

2. GHzen koster ca. 3000 kroner mer enn 1.83. Man trenger da ærlig talt ikke 2 ghz for å få "The real thing". 1.83 ghz, med 512 ram (som skal oppgraderes til 2 GB) holder i massevis, for meg i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
2. GHzen koster  ca. 3000 kroner mer enn 1.83.

6542514[/snapback]

Hvor får du det fra?

1,83 koster kr. 9.390,- mens 2Ghz koster kr. 10.990,-

Mer viktig enn de få Mhz'ene er at 2Ghz'en kommer med Superdrive (DVD-brenner), mens 1,83 bare har Combodrive (CD-brenner, DVD-leser).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg skal begynne å studere nå og har planer om å kjøpe meg en macbook.

Da jeg ikke er så fornuftig av meg blir det nok den sorte selv om bare fargen koster 1 000,- mer, men den er så utroli kul i sort!!

Uansett får en VELDIG bra deal på den da. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...