larsksr Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Er du ute etter noe lekende og utfordrende, og ikke bare vil jobbe i Photoshop. Da vil Lensbaby Orginal gi deg dette. Les mer Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 De bildene ble jo bare vonde å se på. For meg blir fokuset rettet på blurringa, ettersom det er så markant. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Morsomme objektiver, har lest om dem før. Det ser ut som begevelsesuskarphet på de partiene som ikke er i fokus, noe som kan være en kul effekt. Når man ser på prisen er dette noe man helt klart burde ha i fotobagen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg digger også Lensbaby, og kommer sikkert til å kjøpe den til slutt. Morsomt at man forandre fokusplan på samme måte som med tilt/shift eller storformat, selv om effekten blir radikalt annerledes. Dette er en effekt som det ikke er lett å kopiere i PS, noe som gjør babyen unik. Mange tøffe bilder tatt med den dingsen der ute, så jeg gleder meg litt til å få tak i en. Ps: Det var ikke spreke bilde-eksemplene i den testen, selv om den beskrev noen av mulighetene greit. Har sett mye tøft på nettet, f.eks. på Lens Baby hjemmesiden. Endret 17. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rått. Jeg kom visst til å bestille en Lensbaby 2.0, jeg. Mye morro og muligheter for 150 dollar - håper jeg. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Når jeg så eksemplene som ble utført av akam tenkte jeg bare "Herregud, hvem vil kjøpe noe slikt?" Men når jeg så bildeeksempler på lens babies sine hjemmesider ble jeg litt mer fascinert! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sånn. Da har jeg tatt noen bilder. Det kan være litt tricky - særlig fordi man jo må holde helt stødig. Det er ganske vanskelig når man skal nærme, for da må man skyve frontringen fra seg.. Men dette er et eksempel på hva jeg fikk til da jeg lekte meg i dårlig lys med en kompis Sylskarphet er ikke lenger oppnåelig. Eller ønskelig. JEG ER FRI!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg