Gå til innhold

Hodetelefoner med mic. trenger litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei...

 

har nåværende et 5.1 surround Headset som jeg bruker til alt generelt.. men har ikke noe mic..

 

Nå har jeg begynt og spille high end instances i World of Warcaft, og guilden vil at jeg skal skaffe meg en mic.

 

er det noen som kan anbefale et rimelig headset med mic, som stort sett bare skal brukes til dette behovet?

 

Må:

-være KOMFORTABELT! og bruke/ha på. (viktigste)

-ha bra Mic, ikke masse støy osv

 

hvis noen kan linke meg til en fra en eller annen norsk side, ville jeg ha satt stor pris på det :)

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trust HS-4100 USB HEADSET

 

7.1 lyd og egen driver som gir dritbra lyd, det er billig og med bra mic, jeg kjøpte det for ca 1 uke siden og er sykt fornøyd  :thumbup:

 

Edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308135

6504134[/snapback]

 

nå vet jeg ikke med denne.. men har hatt dårlig erfaring med Trust.. den jeg hadde før, var steinhard, og LITEN. fikk dritvondt i ørene etter 10min.

 

men som sagt.. nå vet jeg ikke om disse.. har de store klokker? eller små som de jeg hadde før :p

Lenke til kommentar
Trust HS-4100 USB HEADSET

 

7.1 lyd og egen driver som gir dritbra lyd, det er billig og med bra mic, jeg kjøpte det for ca 1 uke siden og er sykt fornøyd  :thumbup:

 

Edit: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308135

6504134[/snapback]

 

nå vet jeg ikke med denne.. men har hatt dårlig erfaring med Trust.. den jeg hadde før, var steinhard, og LITEN. fikk dritvondt i ørene etter 10min.

 

men som sagt.. nå vet jeg ikke om disse.. har de store klokker? eller små som de jeg hadde før :p

6504166[/snapback]

 

Denne her har store klokker slik at de dekke hele øret, og de er veldig behagelig å ha på, jeg og var litt skeptisk med trust men jeg ble svert overrasket over den gode kvaliteten og fleksibiliteten og micen er det helder ikke noe å si på :w00t:

 

Jeg gir den og et + for at den strammer seg selv rundt hodet slik at du ikke trenger å tilpasse den på forhånd før du har den på :thumbup:

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar

Sennheiser PC 160. Jeg bruker PC 150 headsettet for tiden (160'en er lånt bort, som så mye annet jeg har :roll: ), som har mindre øreklokker men er mer eller mindre det samme som 160'en.

 

Som i de fleste tråder hvor jeg anbefaler utstyr tilføyer jeg alltid min erfaring med det. I dette tilfellet kan jeg si at mic'en er noe av det beste jeg har vært borti for prisen man betaler, og er rett og slett i en klasse for seg sjøl. Jeg bruker 2 stykk high-end Sennheiser headset i tillegg til en haug med andre i studio, og de har vart mer enn 2 år uten *noen* problemer. Anbefales.

 

EDIT: PC 150 headsettet har vart enda lengre. Kjøpte det for ca. 3-4 år siden, på slutten av studietiden.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Sennheiser PC 160. Jeg bruker PC 150 headsettet for tiden (160'en er lånt bort, som så mye annet jeg har  :roll: ), som har mindre øreklokker men er mer eller mindre det samme som 160'en.

 

Som i de fleste tråder hvor jeg anbefaler utstyr tilføyer jeg alltid min erfaring med det. I dette tilfellet kan jeg si at mic'en er noe av det beste jeg har vært borti for prisen man betaler, og er rett og slett i en klasse for seg sjøl. Jeg bruker 2 stykk high-end Sennheiser headset i tillegg til en haug med andre i studio, og de har vart mer enn 2 år uten *noen* problemer. Anbefales.

 

EDIT: PC 150 headsettet har vart enda lengre. Kjøpte det for ca. 3-4 år siden, på slutten av studietiden.

6525614[/snapback]

Kan ikke være mere enig. Skal man ha seg headset, er jeg villig til å kalle Sennheiser det eneste merket som er verdt å kjøpe der ute. (mange er sikkert uenig da :thumbup: )

Lenke til kommentar

Jeg støtter forslaget om Sennheiser PC160. Jeg bruker PC150 til alt av spill og kommunikasjon over internett. Lydkvaliteten er enestående på både hodetelefoner og mikrofon. Byggekvaliteten virker bra. De er behagelige å ha på, ihvertfall opp mot noen døgn om gangen...Hvis du velger disse kommer du ikke til å angre. Et litt billigere alternativ er Plantronics SA-90, men jeg vil sterkt anbefale deg å legge i litt ekstra til PC160.

 

Plantronics SA-90

http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=6&sm=he_ht

 

Wollis.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...