thomanil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Mulig det er nevnt allerede, men Ico er iallfall et godt spill. Jeg runnet det sammen med kjæresten for noen uker siden. Shadow of the Colossus bestilte vi dagen etter at vi var ferdig med Ico. Har såvidt begynt på Farhrenheit også, det virker svært lovende. Veldig fokus på story og "film-følelse". Forøvrig kan jeg anbefale Psychonauts - platform/eventyr-spill med veldig bra manus, karakterer og HUMOR! Og god bedring forresten! Endret 17. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det første jeg tenkte var Chibi-Robo, men var ikke klar over att dette bare var til GameCube. Du kan jo alltids ligge å rocke til Guitar Hero? Hehe. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) V[]bster,17/07-2006 : 23:38]Det første jeg tenkte var Chibi-Robo, men var ikke klar over att dette bare var til GameCube. Du kan jo alltids ligge å rocke til Guitar Hero? Hehe. 6509327[/snapback] Nei, guitar Hero er laget for å rocke/hoppe rundt i stående stilling! Får alltid "ants in my pants" når jeg spiller GH... Når det er sagt så sitter alltid dama mi bakoverlent i sofaen når hun spiller. Endret 17. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Oi, nå vet jeg ikke hva jeg skal velge lengre! Dette gjorde det bare enda vanskligere The Sims 2 var utsolgt på CDON.com, vet noen om noen andre billige nettbutikker? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du kan bruke prisguiden til Gamer.no for å få eit inntrykk av kvar spelet er billigst. http://gamer.no/search.php?catId=32&filter...popularity&sp=1 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Se på spillpriser.no hvis du skal ha billigste sted for spill, en god side! Her er spillpriser.no sine priser på The sims 2, linl Martin-sama Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dama mi digger Fable: the lost chapter, men det er på Pc da, du kan få den mindre utviklede "Fable" på konsoll da. Jeg anbefaler begge sterkt. Lykkte til med sykdommen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har kyssesyka, så så alt for mye bevegelse er ikke særlig bra. Ikke orker jeg det heller. Og Need for Speed Underround har jeg fra før. Hvor lang er leveringstiden på cdon.no? 6504442[/snapback] Kyssesyken, huffda. Jeg lå flere måneder i senga med det der, var de beste månedene i livet mitt, slapp å gjøre noenting! Menneh, jeg vil anbefale Dark Cloud, eller Dark Chronicle (som er Dark Cloud 2). Disse syntes jeg minnet litt om Zelda: Ocarina of Time ifra Nintento64, skikkelig artige eventyrspill. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvordan gikk dette her? Blei du kvitt kyssesyken? Og hvilket spill valgte du? Og kan du dele erfaringer til en kar som lurer på noe spill han kan fenge dama si med? =) Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Et par eksempler:Drømmefall (eventyr): http://gamer.no/omtale/pc/drommefall_den_l...te_reisen/25644 Oblivion (rollespill): http://gamer.no/omtale/pc/the_elder_scroll..._oblivion/25098 6505050[/snapback] Drømmefall er for tiden favoritten til samboeren min. Hun spilte 2'ern The Longest Journey for noen uker siden, og forrige uke bestilte det første spillet. Satt og fulgte med litt selv og spillet er utrolig flott å se på, overaskende bra musikk og endel nøtter som må knekkes. Det kan i alle fall anbefales og er ikke noe voldsprega actionspill. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg er syk for tiden, og har kommet til at jeg skal spandre på meg et nytt Playstation 2 spill. Jeg vurdere å kjøpe The Sims 2, men vil gjerne høre flere titler. Noen som har noen forslag? Jeg har ikke spillt så mye før, så jeg vet ikke helt hva jeg liker. Men FFX er en favoritt. Og om noen vet et billig sted de selger The Sims 2, do tell! 6504092[/snapback] Du kan jo alltids prøve Dink Smallwood.. Det er gratis, og fort gjort å laste ned. http://www.rtsoft.com/dink/index.htm EDIT: Opsann.. Dette er visst feil forum, burde egentlig ikke tipset ett PC-spill.. Endret 19. september 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå