Gå til innhold

Jeg vil ha et "jentespill"

Anbefalte innlegg

Jeg er syk for tiden, og har kommet til at jeg skal spandre på meg et nytt Playstation 2 spill. Jeg vurdere å kjøpe The Sims 2, men vil gjerne høre flere titler. Noen som har noen forslag? Jeg har ikke spillt så mye før, så jeg vet ikke helt hva jeg liker. Men FFX er en favoritt.

Og om noen vet et billig sted de selger The Sims 2, do tell!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten min digger Katamari.. Sinnsykt spill, nå har ikke jeg tatt lsd noengang, men de som har lagd spillet har nok gjort det. Det går ut på å rulle en ball, og få ballen større og større ved å rulle på ting. Du begynner gjerne med å rulle opp binders og slike mindre ting, men i slutten av spillet, ruller du ting i størrelse Eiffeltårnet o.l.

Vet det høres teit ut, men du burde prøve det ;)

2.jpg

^f.eks her, er ballen 2meter, men skal bli 12m. Etterhvert som den vokser kan man rulle større ting som mennesker og slikt, ett herlig spill, med sinnsyk musikk.

Lenke til kommentar

Som sagt over er FFX-2 et skikkelig girl-power, men du har som meg FFX som favoritt og jeg ble litt skuffet av FFX-2. The sims er jo koselig å holde på med, men er ikke det The sims bedre på PC?

Vet ikke hvor gammel du er jeg, Singstar er jo morsomt, men der krever det jo litt energi, jeg som 15-år gammel gutt trenger ihvertfall en del energi fra lungene når små barn i familien tvinger meg til å dra på med "Forelska i læreren, ÅÅÅÅÅÅ!"

:thumbdown:

Men hva med andre FF spill? Har du prøvd final fantasy VIII? VII? Etter FFX så er FFVIII min favoritt, og etter det er det FFVII:P

Her er noen butikker som selger FFVIII:

Spillpriser, priser for FFVIII

Butikker med FFVII:

Spillprier, priser for FFVII

(anbefaler å kjøpe på Bestshop.no, som du ser i linkene jeg ag deg, er de billige og har gode butikkomtaler)

MVH

Martin-sama :)

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Tror egentlig jenter kan ha glede av de samme kvalitetsspillene som gutter. Det er i alle fall min erfaring. Spill jeg liker er gjerne noe for dama også, jeg må bare lure henne til å gi de en skikkelig sjanse. Vil vel derfor råde deg til å ta en titt på noen spillomtaler her på Gamer, så finner du helt sikkert noe som høres interessant ut.

Et par eksempler:

Drømmefall (eventyr): http://gamer.no/omtale/pc/drommefall_den_l...te_reisen/25644

Oblivion (rollespill): http://gamer.no/omtale/pc/the_elder_scroll..._oblivion/25098

Lenke til kommentar
Tror egentlig jenter kan ha glede av de samme kvalitetsspillene som gutter. Det er i alle fall min erfaring. Spill jeg liker er gjerne noe for dama også, jeg må bare lure henne til å gi de en skikkelig sjanse. Vil vel derfor råde deg til å ta en titt på noen spillomtaler her på Gamer, så finner du helt sikkert noe som høres interessant ut.

Et par eksempler:

Drømmefall (eventyr): http://gamer.no/omtale/pc/drommefall_den_l...te_reisen/25644

Oblivion (rollespill): http://gamer.no/omtale/pc/the_elder_scroll..._oblivion/25098

6505050[/snapback]

Det må jeg si meg helt enig i.. Har erfaring med det selv!

Tror også Oblivion og drømmefall er et spill som passer mange jenter utmerket, men problemet er at personen skulle ha et ps2 spill.. Der får du desverre ikke tak i drømmefall eller Oblivion.. :(

Lenke til kommentar
Det må jeg si meg helt enig i.. Har erfaring med det selv!

Tror også Oblivion og drømmefall er et spill som passer mange jenter utmerket, men problemet er at personen skulle ha et ps2 spill.. Der får du desverre ikke tak i drømmefall eller Oblivion.. :(

6505109[/snapback]

Hvor i alle dager har jeg hodet? Leste PS2, tenkte PC. Jaja, men det finnes godsaker til PS2 også. :)

Farenheit (eventyr), Ratchet & Clank 1 og 2 (plattform), Juiced (bilspill, bedre enn NFSU/NFSMW imo), Ico (eventyr/plattform) og Kingdom Hearts (rpg) er av de første som faller meg inn. Sjekk ut. :)

Lenke til kommentar

Søstern min på 15 liker veldig godt Mafia, The Sims, Oblivon o.l, mens søstra på 18 liker Den Lengste Reisen, Drømmefall, Star Wars Knights of The old Republic o.l.

På PS2 er vel mye av det som Aasgaard anbefalte bra. RPG's som er store og tar lang tid er vel perfekt når man har kyssesyken. Katamari ser sinnsykt ut det også, men hvis du hadde hatt PSP så hadde kanskje Loco Roco vært saken?

Lenke til kommentar

Jeg er en stor fan av Den lengste reisen, og skal kjøpe Drømmefall med det samme jeg får en egen PC. Har ikke lov til å instalere noe på denne :p

FFX-2 vil jeg ikke røre en gang. Jeg spillte det litt med en kompis rett etter det kom ut, og ble så skuffet at jeg kan ikke få sagt det. Hater sånn girl power greier. Desuten ødelegger det karakterene fra FFX. Men det er en annen diskusjon.

Men om noe ala Den lengste reisen finnes på playstation, er jeg svært interessert.

Lenke til kommentar
Kjæresten min digger Katamari.. Sinnsykt spill, nå har ikke jeg tatt lsd noengang, men de som har lagd spillet har nok gjort det. Det går ut på å rulle en ball, og få ballen større og større ved å rulle på ting. Du begynner gjerne med å rulle opp binders og slike mindre ting, men i slutten av spillet, ruller du ting i størrelse Eiffeltårnet o.l.

Vet det høres teit ut, men du burde prøve det  ;)

^f.eks her, er ballen 2meter, men skal bli 12m. Etterhvert som den vokser kan man rulle større ting som mennesker og slikt, ett herlig spill, med sinnsyk musikk.

6504477[/snapback]

Det der virket faktisk gøy :!:

Edit: Bilder er no-no.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Mine tips:

Kingdom Hearts

Mange som mener at KH er tåpelig siden FF møter Disney, men personlig syns jeg det er genialt og et moro spill.

The Hobbit

Spill basert på J.R.R. Tolkiens bok "Hobbiten" - enkelt og moro.

Shadow of the Colossus

Har ikke prøvd dette sjøl, men skal visst være bra (tenkte å skaffe meg det sjøl iløpet av uka ;) )

Får håpe noen av disse er no' for deg - og håper du blir kvitt kyssesyka fort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...