acemaster Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 HEi alle sammen ! Har tenkt å kjøp meg ny datamaskin og tenkte på hovedkorte her jeg, denne CPU`en og kjøleren her Noen av dere som kan fortelle meg om jeg kan overklokke prosessoren min med dette hovedkortet! Og kanskje hvor langt jeg kan klokke med denne kjøleren som jeg vil kjøpe?? Har ikke tenkt å gå for intel conroe nei og ikke for AM2 heler ! takker for alle svar Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 HEi alle sammen ! Har tenkt å kjøp meg ny datamaskin og tenkte på hovedkorte her jeg, denne CPU`en og kjøleren her Noen av dere som kan fortelle meg om jeg kan overklokke prosessoren min med dette hovedkortet! Og kanskje hvor langt jeg kan klokke med denne kjøleren som jeg vil kjøpe?? Har ikke tenkt å gå for intel conroe nei og ikke for AM2 heler ! takker for alle svar 6503976[/snapback] Du har ikke sett på ett DFI kort da? De er fine til overklokking. Ellers så har ikke jeg noe erfaring med det hovedkortet, men det burde da gå an å klokke med det, ivertfall litt. Det er en fin CPU du har valgt, min går til 2,9GHz på 1,48V Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Det er en fin CPU du har valgt, min går til 2,9GHz på 1,48V 6504062[/snapback] Hvilket hovedkort har du da? Vil overklokke ganske mye jeg opp til 2,8ghz om det går an me luftkjøling lr 2.5ghz da ! men ska overklokke da! Har du luftkjøling du og lr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå