andesam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Skal til London, men familien, til tirsdag. Hva er det å få med seg der? (utenom vokshuset og alt som har med monarkiet i landet å gjøre). Er det noen store musikk butikker der, av typen musikkinstrumenter? Eventuelt andre ting? - Andreas Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Du kan se om du får med deg en musical. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 var snakk om det faktisk. Er det noen begivenheter der denne uka tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Var i London helt i begynnelsen av sommerferien. Går som regel alltid en eller annen musical der, var hvertfall sånn når jeg var der. Men ellers er det jo mye annet å se i London som for eks: Kronjuvelene (Tower of London), Harrods (det store "sentere" med alle de kjente merkene (kanskje ikke like spennende for alle ), + myee annet Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ta deg en tur til Picadelly Circus. Der ligger en stoooor Virgin records store. Ellers er det veeeldig mye å se på/kjøpe i oxford street.. Begge stedene er "must" om man er i london en gang Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Du kan se om du får med deg en musical. 6503879[/snapback] Få tak i Time Out bladet. Tror det er riktig navn. Der står stort sett alt som skjer den aktuelle uken. Ellers vil jeg også prøvd å gå litt utenom de store turistløypene. Du får hvertfall flere inntrykk av London på den måten Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Her kan du finne ut om alt som skjer i London den nærmeste tiden. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lambchop på Onsdag! Vet ikke om det er den Onsdagen du er der tho, men bruk søkefunksjonen på den siden jeg linket til. Da finner du garantert noe snadder Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror de driver å skyter på elektrikere og sånn der borte. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 takker for svar! Virgin mega store butikken må jeg hvertfall i. Var i den som ligger i glasgow, og de som jobba der kalte den liten i forhold til den i london. skal nok finne på noe artig nå! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, etter hva jeg husker var det 2 virgin butikker. En på picadelli circus og en annen en annen plass, muuulig oxford str. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp den er i Oxford street. Sykeste butikken, finner hva som helst der. Ta turen innom Hamleys også, fy faen for en kul leketøysbutikk Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp den er i Oxford street. Sykeste butikken, finner hva som helst der. Ta turen innom Hamleys også, fy faen for en kul leketøysbutikk 6505258[/snapback] Den butikken var veldig oppskrytt. Sikkert fet for en femåring, men var ikke helt det store for meg. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vell, du kan vel tenke deg at en som kaller seg McDuck,. og har muligens verst humor på forumet er en 5åring, mentalt sett. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hamleys er digg, måtte ali G der :!: Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hamleys er digg, måtte ali G der :!: 6505375[/snapback] Jeg også, selvom det faktisk ikke var han, men en feit look-a-like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå