magmanthe Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Heisann folkens. Jeg er på jakt etter 2 ting nå... 1: en Logitech G5 laser mus og 2: en Q-Pad Musematte Gamer MidSense 4mm BLÅ Vet dere om noen steder som disse selges?? Og da også så billig så mulig!! Komplett har G5, men den koster 700,- og det er jo steder som er billigere, vet bara ikke hvor jeg skal lete... De fleste stedene jeg ser som har en QPad, så fåes de bara i fargen rød, men jeg vet at de finnes i både gul, grønn og blå i tillegg... Denne koster rundt 250 tror jeg, men om det er mulig å oppdrive en billigere, så er jo det flott... mvh Magmanthe Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 kan skaffe den for 599 + frakt. tror ikke du får den billigere.... er du interessert, send meg PM. musmatte her jeg ikke sjekket, derfor vet jeg ikke..... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) kan skaffe den for 599 + frakt. tror ikke du får den billigere.... er du interessert, send meg PM. musmatte her jeg ikke sjekket, derfor vet jeg ikke.....Logitech G5shg.no 434,- Prisgudien Endret 17. juli 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 min feil... det var billig hvis det koster bare rundt 500..... Lenke til kommentar
magmanthe Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Okey, takk for svarene, 434 er jo billig for den musa, men med frakt og postoppkrav, koster den ju rundt 600,- den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå