Gå til innhold

Den uofisielle tråden for fyllesyke :)


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Drikk kald Cola, det kurerer fyllesyke, og gruff.

6504699[/snapback]

 

Enda bedre hvis man først tygger en pose Fishermans Friend, og skyller ned med 1/2 liter iskald cola. Er litt usikker på om det egentlig kurerer ...? Men man får ihvertfall noe annet å tenke på sålenge. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Her følger endel gode råd under inntak av alkohol:

Genialt!

Leste om noe sånt i Pondus.

Hva heter den siden du fant de på?

6504984[/snapback]

 

Husker ikke i farten ...tror det var på en eller annen info kommune/skoleside langt uti huttiheita på Sunnmøre :p

Lenke til kommentar
syreholdig drikke som juice, appelsin juice.

 

Jeg bruker da alltid apelsinjuice som blandevann, uten at det hjelper :p

6504615[/snapback]

 

snakker ikke om å drikke syreholdig drikk i 2005 men i 2006 dagen etterpå du har stått opp

så må du komme deg ut av rommet også helst ut i naturen å puste noef frisk luft, få kroppen i lett bevegelse, strand, fotball, u name it. rusletur til spisested. da glemmer du det.

 

activation and get some vibrations

 

cola kurerer bakrus eller gir sukkerus?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
hver gang jeg drikker så blir jeg så full at jeg husker ingen ting, stort sett hver gang jeg våkner så det første jeg ser er en plast nisse eller noe annet som får meg til og irritere!

drikk masse vann!

6505665[/snapback]

Ja, og da har du hatt det gøy?

Hva faen er vitsen med å drikke så mye at du ikke husker en dritt, og bare blir jævlig dårlig og spyr?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal på hardfylla som aldri før i morgen :) Har forberedt meg godt med en liter appelsinjuice (c-vitaminer får alkoholen fortere ut av kroppen), ferskpizza i kjøleskapet, god frokostblanding, to filmer og lydbok, og hvis alt går til helvete har jeg et par ekstra repareringspils ;)

 

Så tipset mitt er vel at det alltid er lurt å forberede seg litt før fylla, da blir dagen derpå mye bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...