djwawa Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg lager en hjemmeside, www.hfsriders.net Så hvis dere går inn på medier og videoer og sjekker ut de "hendene" ved siden av beskrivelsene, så åpner den bare filmen. Men går det ann å få opp en meny der man får valget mellom: ÅPNE DOWNLOAD AVBRYT Det hadde vært fint! Og hva synes dere om designet? Endret 16. juli 2006 av djwawa Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Alt for tilgriset med tacky farger og effekter. Sats på noe stilrent om du ikke behersker HTML. (Og slutt å sykle rundt i byen på natta når andre har drukket, blir svimmel) Endret 16. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Designet? Vel, håper ikke du tror at det er noe spesielt bra Designet er kun laget for en liten oppløsning, iallefall ikke til min 1280x1024, bakgrunsbildet gjentar seg flere ganger. Fart litt rundt på nettet og finn litt inspirasjon, til stilrene sider. Jeg fårstår ikke hva du vil? Du får da alternativet mellom å åpne, lagre eller avbryte når du trykker på den fingen eller hva det nå er? :S Endret 17. juli 2006 av erixz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå