Jaybird Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei! Driver og setter opp ny PC, og fann denne strømforsyningen. 650W til underkant av 500kr hørest litt feil ut i mine ører.. Noen som har erfaringer med denne PSUen? Takker.. Folk som ikke har peiling trenger IKKE å svare.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Les dette : http://www.hexus.net/content/item.php?item=1359&page=19 Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Da blir det nok ikke den PSUen nei...var litt rart.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Q-TEC går for å være veldig dårlige Strømforsyninger og kabinett også da. Jeg tviler sterkt på at en Q-TEC PSU på 650 watt klarer å yte de faktiske 650 wattene den viser. Nei, kjøp heller noe sikkelig du. Mist eller Enermax er noe du heller bør tenke på. Yter mye bedre, riktignok er de litt dyrer begge de to der, men til gjengjeld får du mye mer stabil pc enn om du har en Q-TEC. Har selv en Enermax 485 watt PSU i min pc nå, med det systemet som står i profilen min. Hele PC`en min drar såvidt over 360 watt, med alt kobla til, og min PSU har enda masse å gå på. Enermaxen min bråker heller ikke noe særlig, men det har noe med viftestyringa. Hehe. Man kan skru opp og ned som man vil. Jeg har den nå sånn midt i mellom omtrent. Mist har jeg aldri hatt selv, men jeg har hørt at den også skal være ganske bra. Personlig betalte jeg akkurat 750 kr for min 485 watter. Var dyr ja, men verd alle penga. For å si det sånn, om du kjøper Enermax eller Mist, så trenger du ikke å beskymre deg noe særlig om du overbelaster den litt, for både Enermaxen og Misten skal tåle litt av det. Q-Tecen tåler ikke noe særlig overbelasting iallefall. Da får man en ustabil pc. Hehe. Uannsett: Ikke utsett deg for tortur, å det gjør du om du kjøper Q-TEC. Du må ikke se noe særlig på prisen når du kjøper Strømforsyning mener no jeg. Kjøp kvalitet, og kjøp en med virkelige watt, om du skjønner. Har selv heldigvis aldri hatt Q-TEC, men min bror har både Q-TEC kabinett og Q-TEC PSU, jeg lurer på hvor i svarte han som bygde pc`en hans hadde hode sitt hen når han bestilte delene. Skulle tatt seg en alvorsprat med han tror jeg . Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Jepp. Tenker på noe i 4-600 kroners klassen.. Tenkte på denne, noen som vet noe om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå