Dødskalkunen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tok noen bilder ut av flyvinduet for noen dager siden da jeg reiste til Sverige. Disse to bildene ble jeg mest fornøyd med: Ønsker tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 første bildet var ok. bildet 2 var veldig simpelt.. mangler noe.. mer vanlige turistbilder mener jeg. allround en 3er imo. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Av disse to likte jeg bilde nummer 1 best, allikevel nådde disse ikke helt opp. Ble litt for kjedelige. Bilde nummer 1 kan gjøres bedre, men jeg aner ikke hvilke tips jeg kan gi deg. Bilde nummer 2 var generelt kjedelig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Slike bilder har jeg utrolig mange av i mine mapper. Tar nesten altid slike bilder når jeg er ute og flyr. Det er desverre sjelden de blir interessante. Det som kan redde et slik bilde er mer av vingen. Vinger er altid spennende. Jeg sitter ofte et par seter bak nødutgangen over vingene, og liker å ta bilder av dem. Den utydelige bakken under er sjelden spennende alene, slik som her. Hadde skyformasjonene vært mer spennende, så hadde det hjulpet litt. Ganske reine flyvinduer, forresten. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Fant bilde nr.2 interessant,med tilløp til bra bildekomposisjon her med en skyformasjon på skrå over landskapet. Bra. Bilde nr. 1 synes jeg at ble feil farger og uinteressant komposisjonsmessig. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Takk for tilbakemeldinger. Har et bilde med mer av vingen her: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det var mye tøffere. Jeg har sikkert et dusin helt make bilder, men jeg blir av en eller annen grunn aldri lei av å ta dem. Har tenkt å begynne en samling av flyvinger etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå