Chris_lox Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Heisann godtfolk Jeg sitter nå å venter på at bluecom skal klare å levere internett. I mellomtiden har jeg alliert meg med min kjære nabo som sa seg villig til å låne bort internetten sin til meg. Jeg har en laptop med trådløst nettverkskort (jeg har ingen andre "trådløse mottakspunkt" å benytte meg av) og lurer på om jeg på noen måte kan "videreføre" internetten fra laptoppen inn til xboxen. Jeg har tilgang til andre pc'er med vanlige nettverkskort. Switcher, modem og ata-boks. Er det mulig å få internett på xbox'en så jeg får koblet meg opp til LIVE? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det du må gjøre er å sette opp at du skal dele internetten du får inn på det trådløse kortet, og koble til xboxne til det kabel netverkskortet du har i laptopen. Og sette opp xboxen med samme subnet som det netverkskorte du kobler den til på laptopen. Håper du forstår de. Lykke til. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 fikk det til. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå