Gå til innhold

AGP 8X Spørsmål!

Nubby07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper veldig lite.

Når du kjøper nytt hovedkort nå kjøper du et med PCI-E.

6513038[/snapback]

Jeg trenger ikke å kjøpe et med pci-e, det hadde jo vert idiotisk!

Jeg tenker jo selvfølgelig på å kjøpe et med AGP 8X siden det er det grafikkortet er.

Lenke til kommentar
Hjelper veldig lite.

6513038[/snapback]

Jeg tenker jo selvfølgelig på å kjøpe et med AGP 8X siden det er det grafikkortet er.

6519159[/snapback]

Det BTK mener er at det ikke er noen vits i å investere i et nytt HK med

AGP siden det er på vei ut. Og istede derfor kjøpe et HK med PCI-E når du

først skal kjøpe nytt HK.

Lenke til kommentar
Hjelper veldig lite.

6513038[/snapback]

6519159[/snapback]

Det BTK mener er at det ikke er noen vits i å investere i et nytt HK med

AGP siden det er på vei ut. Og istede derfor kjøpe et HK med PCI-E når du

først skal kjøpe nytt HK.

6519212[/snapback]

Ok siden det er så sinnsykt umulig for noen å kjøpe et "utdatert" (men mye bedre hk en det jeg har (å i tilleg billig)) så la oss si det hypotetisk: Hvor mye forskjeld er det egentlig mellom 8x og 4x?

Ps:

Nei jeg har ikke tenkt å bruke noe serlig penger på pc nå, så da er det jo idiotisk å kjøpe ett nytt fancy hk hvor det er meningen at man skal ha ett helt nytt grafikkort i tillegg i. Det blir fort dyrt.

Lenke til kommentar

Ok siden det er så sinnsykt umulig for noen å kjøpe et "utdatert" (men mye bedre hk en det jeg har (å i tilleg billig)) så la oss si det hypotetisk: Hvor mye forskjeld er det egentlig mellom 8x og 4x?

Det kommer ann på hvilket skjermkort du har og størrelsen og kvaliteten på minnet. Som allerede sagt forskjellen er fra 0% til målbart, men neppe synbart for det blotte øyet.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hvilket skjermkort du har og størrelsen og kvaliteten på minnet. Som allerede sagt forskjellen er fra 0% til målbart, men neppe synbart for det blotte øyet.

6519904[/snapback]

Ok takk:)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har tenkt å bruke penger så er det i hvert fall ingen vits å kjøpe nytt HK med 8x agp KUN for å få 8x i stedet for 4x AGP.

6519874[/snapback]

Drit nå i priser osv, jeg lurer bare på forskjeldene.

6519970[/snapback]

Forskjellene vil knapt bli målbare. Og hvis du driter i priser så går du heller som tidligere nevnt over på PCI-E. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...