Nubby07 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei! Går det ann å bruke et AGP8X skjermkort på et hvoedkort som kun har AGP4x Slot? Og motsatt? Takker for svar på forhånd!! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Alle 8X agp kort er bakoverkompatible til forrige (agp4X 1.5V) , men ikke videre nedover . Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Litt off-topic: Hvor bye hjelper det å oppgradere hovedkortet slik at man får utnytet grafikkortet helt. Har AGP 8X grafikkort og bare AGP 4X port. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hjelper veldig lite. Når du kjøper nytt hovedkort nå kjøper du et med PCI-E. Endret 18. juli 2006 av BTK Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dette er ikkje eit spelrelatert spørsmål. Tråden passer betre under "Hardware > Skjermkort og TV-kort". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hjelper veldig lite. Når du kjøper nytt hovedkort nå kjøper du et med PCI-E. 6513038[/snapback] Jeg trenger ikke å kjøpe et med pci-e, det hadde jo vert idiotisk! Jeg tenker jo selvfølgelig på å kjøpe et med AGP 8X siden det er det grafikkortet er. Lenke til kommentar
Calle2k Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hjelper veldig lite. Når du kjøper nytt hovedkort nå kjøper du et med PCI-E. 6513038[/snapback] Jeg trenger ikke å kjøpe et med pci-e, det hadde jo vert idiotisk! Jeg tenker jo selvfølgelig på å kjøpe et med AGP 8X siden det er det grafikkortet er. 6519159[/snapback] Det BTK mener er at det ikke er noen vits i å investere i et nytt HK med AGP siden det er på vei ut. Og istede derfor kjøpe et HK med PCI-E når du først skal kjøpe nytt HK. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 tror forsjellen på 4x og 8x er på noen få prosent. det er bare båndbredden som blir noe høyere. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det vil gå i de fleste tilfeller. Men ikke i alle. Dette kommer ann på mange faktorer. Åssen hovedkort har du? og åssen skjermkort tenker du på å kjøpe? musa Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hjelper veldig lite. Når du kjøper nytt hovedkort nå kjøper du et med PCI-E. 6513038[/snapback] Jeg trenger ikke å kjøpe et med pci-e, det hadde jo vert idiotisk! Jeg tenker jo selvfølgelig på å kjøpe et med AGP 8X siden det er det grafikkortet er. 6519159[/snapback] Det BTK mener er at det ikke er noen vits i å investere i et nytt HK med AGP siden det er på vei ut. Og istede derfor kjøpe et HK med PCI-E når du først skal kjøpe nytt HK. 6519212[/snapback] Ok siden det er så sinnsykt umulig for noen å kjøpe et "utdatert" (men mye bedre hk en det jeg har (å i tilleg billig)) så la oss si det hypotetisk: Hvor mye forskjeld er det egentlig mellom 8x og 4x? Ps: Nei jeg har ikke tenkt å bruke noe serlig penger på pc nå, så da er det jo idiotisk å kjøpe ett nytt fancy hk hvor det er meningen at man skal ha ett helt nytt grafikkort i tillegg i. Det blir fort dyrt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke penger så er det i hvert fall ingen vits å kjøpe nytt HK med 8x agp KUN for å få 8x i stedet for 4x AGP. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok siden det er så sinnsykt umulig for noen å kjøpe et "utdatert" (men mye bedre hk en det jeg har (å i tilleg billig)) så la oss si det hypotetisk: Hvor mye forskjeld er det egentlig mellom 8x og 4x? Det kommer ann på hvilket skjermkort du har og størrelsen og kvaliteten på minnet. Som allerede sagt forskjellen er fra 0% til målbart, men neppe synbart for det blotte øyet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke penger så er det i hvert fall ingen vits å kjøpe nytt HK med 8x agp KUN for å få 8x i stedet for 4x AGP. 6519874[/snapback] Drit nå i priser osv, jeg lurer bare på forskjeldene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok siden det er så sinnsykt umulig for noen å kjøpe et "utdatert" (men mye bedre hk en det jeg har (å i tilleg billig)) så la oss si det hypotetisk: Hvor mye forskjeld er det egentlig mellom 8x og 4x? Det kommer ann på hvilket skjermkort du har og størrelsen og kvaliteten på minnet. Som allerede sagt forskjellen er fra 0% til målbart, men neppe synbart for det blotte øyet. 6519904[/snapback] Ok takk:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvis du ikke har tenkt å bruke penger så er det i hvert fall ingen vits å kjøpe nytt HK med 8x agp KUN for å få 8x i stedet for 4x AGP. 6519874[/snapback] Drit nå i priser osv, jeg lurer bare på forskjeldene. 6519970[/snapback] Forskjellene vil knapt bli målbare. Og hvis du driter i priser så går du heller som tidligere nevnt over på PCI-E. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Riktig, knapt målbare, og garantert ikke merkbart i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå