idjut2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 De første 24 minuttene ligger på nettet nå, for de som ikke klarer å vente. Også en del intervjuer med Linklater, Reeves, Ryder og Cochrane. http://media.filmforce.ign.com/media/670/670907/vids_1.html Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg gleder meg skikkelig til den filmen! Men jeg vil ikke se litt nå, og hele senere. Jeg sparer alt til den kommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kva er poenget med å legge ut\sjå dei første 24 minuttane av ein film? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kva er poenget med å legge ut\sjå dei første 24 minuttane av ein film? 6504519[/snapback] Hvis du ser litt av en film får man vel hunger etter å se mer. Spørsmålet er vel heller; Hvem gidder å se 24 minutter av en film? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har nettop sett "A scanner darkly", det var absolutt en liten godbit. Animeringen er både spesiell, interessant og litt forstyrrende på samme tid. Vil absolutt anbefale folk å få sett den, den har enkelte scener som er særs gode, særlig en litt syk scene med en 18-girs sykkel For de som bor i bergen så kan den sees på BIFF i morgen, var der jeg så den i dag. Og, for all del ikke se de første 24 minuttene, det er bare å eventuelt ødelegge filmopplevelsen du får når du ser hele senere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har nettop sett "A scanner darkly", det var absolutt en liten godbit. 7133556[/snapback] Argh, forbanna møkkamann! Må dessverre vente til den nittende desember for å få sett den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kva er poenget med å legge ut\sjå dei første 24 minuttane av ein film? 6504519[/snapback] Hvis du ser litt av en film får man vel hunger etter å se mer. Spørsmålet er vel heller; Hvem gidder å se 24 minutter av en film? 6504598[/snapback] For min del så gjør jeg aldri det, er jo en grunn for at man ser på treasere/trailere Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Og bare for å sette en karakter; jeg ville gitt den 7-8, så imdb-snittet virker ganske rett i mine øyne. Jeg fikk ikke med meg all dialogen, var noen ord jeg ikke skjønte og sånt, tror nesten jeg må se den med teksting en gang også. Får satse på at den blir sluppet på dvd så det faktisk blir mulig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den ble forhåndsbestilt på DDD for noen timer siden og jeg lurer ikke på om den kom enten 5, 12 eller 19 desember eller noe sånt uten å gå å sjekke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå