Handl3vogn Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 I dag når jeg skulle spille litt 360 syns jeg den begynte og bråke så fælt før jeg tilogmed fikk satt inn et spill. og grunnen til at den bråker sånn er at den ene vifta bak går for fult.. men den andre står helt stille.. tokk en liten lykt og lyste inn for og sjekke. etter jeg har spilt litt begyner det og lagge.. virker som den blir for varm. det jeg lurer på da er om begge viftene bak går rundt på deres 360'r for gjør dem det så burde jeg kanskje sende min på repprasjon Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror bare 1 skal gå rundt til vanlig, 2ern kicker vel inn når det blir skikkelig varmt... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Trur begge skal gå hele tia jeg for da slipper den ene og gå for fult hele tia slik som den gjør på min.. og er det litt varmt i rommet så begyner gjerne spill og lagge etter litt spilling.. og i sta begynte det og blinke rødt også restarte xbox'en etter litt men den andre vifta hadde ikke starta er bare den ene som går for fult hele tia.. kan ikke noen starte opp 360'n sin og sjekke bak og begge viftene går rundt. 2 vifte som går sakte bråker vel mindre en at den ene skal gå for fult. Endret 16. juli 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror bare 1 skal gå rundt til vanlig, 2ern kicker vel inn når det blir skikkelig varmt... 6503075[/snapback] Vel, det gjorde den åpenbart ikke her. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror bare 1 skal gå rundt til vanlig, 2ern kicker vel inn når det blir skikkelig varmt... Jeg sa jeg trodde, men Handl3vogn er jo inne på noe... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ja ikke godt og si men derfor lurer jeg på om noen kan starte 360'n sin og sjekke sånn at jeg er helt sikker for om den ene vifta er ødlagt noe som sikker er lett og fikse selv men gidder ikke miste garantien. så sender jeg den inn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 begge viftene går rundt her.. mens jeg er på dashboard Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) I dag når jeg skulle spille litt 360 syns jeg den begynte og bråke så fælt før jeg tilogmed fikk satt inn et spill. og grunnen til at den bråker sånn er at den ene vifta bak går for fult.. men den andre står helt stille.. tokk en liten lykt og lyste inn for og sjekke. etter jeg har spilt litt begyner det og lagge.. virker som den blir for varm. det jeg lurer på da er om begge viftene bak går rundt på deres 360'r for gjør dem det så burde jeg kanskje sende min på repprasjon 6502879[/snapback] Uansett om den skal gå rundt eller ikke så send din inn. Hvis spill lagger så er det en feil. En del spill til X360 har tedens til å lagge og det er ikke hardware feil men spillet i seg selv om er dårlig Endret 17. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kansje særlig ofte i dårlige optimaliserte ports,og dem har vi jo allerde noen av på 360 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hvis begge dine vifter går i dashbordet så er det ene vifta mi som er ødlagt eller noe.. det begyner og lagge etter litt spilling og den ene vifta går for fullt. det har ikke lagget før og jeg syns også xbox'en var mye mer stille før, selv etter lange tider med spilling.. er sikkert fordi da fungerte begge viftene. sender den inn i mora eller noe jeg;) takk for hjelpen Endret 17. juli 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tror heller at de kjører begge viftene på lavere hastighet enn at den ene skal stoppe. Men en xbox er som en PC og liker ikke hybelkaniner noe som gjorde at jeg flytta min opp fra golvet. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Min står oppå et bord oppå xbox1 igjen så det er nok ikke så veldig mye hybelkaniner der. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hos meg går begge viftene hele tiden, men hastigheten senkes i Dashboard og når jeg ser på DVD, og settes opp under spilling. Veldig glad for at det er sånn. Husker PS2 Forresten, hvorfor har de satt luft inntaket på undersiden av boksen? Greit nok at den er der, men de burde hatt strørre avstand til bakken. Jeg har min horisentalt, siden den lager mer vibrasjon (støy) når den står vertikalt. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Min ligger vanrett oppå xbox1. og uansett hva jeg gjør så er det bare den ene vifta som går rundt.. og etter ca 1 min med idle i dashbord så går den for fult. så det er nok den andre som er ødlagt. skal sende den inn til elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå