morpheus86 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei. Lurer på om hvilke produsenter/merker av bærebare pcer har god kvalitet på produktene sine. Skal kjøpe meg bærebar nå etter at min gamle har gått istykker:S Medion pc btw....Kom gjerne med kommentarer om merker som har god/dårlig levetid:) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jokka Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei. Lurer på om hvilke produsenter/merker av bærebare pcer har god kvalitet på produktene sine. Skal kjøpe meg bærebar nå etter at min gamle har gått istykker:S Medion pc btw....Kom gjerne med kommentarer om merker som har god/dårlig levetid:) Takk på forhånd 6502824[/snapback] Acer er jo et veldig kjent og godt merke. Ellers har du jo andre kjente merker som : Fujitsu Siemens - Asus - LG - HP - Tundra - Toshiba har Acer selv og er kjempe fornøyd , men det er smak og behag Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har solgt mange Fujitsu Siemens og Asuser i løpet av de siste årene og har fått gjort en del erfaringer med disse. Har stort sett solgt til bedrifter, som har brukt maskinene mye og ofte behandlet de litt hardt. Jeg har aldri fått en eneste Asus i retur eller inn på service, disse tåler røff behandling, er meget stabile, tåler klattlading godt og har i den siste tiden vært mye pc for pengene. Kan anbefale Asus på det sterkeste. Fujitsu Siemens derimot, off... disse må jeg som oftes ta inn til service etter 6 måneder bruk, da har 90% av alle skruene som holde pc'en sammen løsnet, så disse må etterstrammes. På noen modeller tar også tastaturet oppi skjermen når maskinen er lukket noe som gjør at du får stygge striper på skjermen etter en stund. Batteriene på Fujitus Siemens er en vits, etter en stund med klattlading er disse bare til å hive. Ellers funker jo maskinene bra da, men kan overhode ikke måle seg mot Asus (ja jeg har sluttet og levere Fujitu Siemens maskiner). Ellers er jo Acer ett godt og kjennt merke som Jokka sier. LG og Tundra ville jeg ungått uten å ha førstehånds erfaring for å kunne si det. HP og Toshiba har jo generelt sett også levert gode maskiner. Du har også IBM da, men de maskinen mangler jo som oftest windows knappen på tastaturet, og det er jo helt krise Lenke til kommentar
morpheus86 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Takker for informasjonen du ga meg kRYTEC....hjalp en del:D skal ta en titt på asus maskiner:D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ta en titt på Alienware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå