SOL Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Noen som hvet hvordan jeg kan slette ord som windows har i hukommelsen?? (de som dukker opp under boksen som ordet skrives i for at en skal slippe å skrive de hver gang). Begynner å bli mange ord som jeg ikke har brukt for der...... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei. Forsøk å trykk i boksen der du kan skrive inn tekst, slik at de allerede skrevne ordene blir vist. Hold så musen over de ordene du vil fjerne og trykk "delete". Funker hvertfall på internett-sider, men jeg er ikke sikker på om det virker i søk og kjør på startmenyen. Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du finner det under Internet Options/Alternativer for internett. Velg så Content/Innhold og deretter Autocomplete/Autofullfør. Der kan du videre velge å fjerne oppførte søkeord. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 16:17, skrev SOL:Noen som hvet hvordan jeg kan slette ord som windows har i hukommelsen?? (de som dukker opp under boksen som ordet skrives i for at en skal slippe å skrive de hver gang).Begynner å bli mange ord som jeg ikke har brukt for der...... hva slags ord skulle da det være? Lenke til kommentar
SOL Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk for svar. den siste har jeg ingen komentar til.... :smile: Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ofte er det vel snakk om ord som begynner på P, O, R, N, O. Eller...? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei SOL! Om du bruker metoden Lone*Desert-Fish så sletter du eit enkelt ord som er oppført. Bruker du metoden til Xqtor så sletter du alle "auto-oppførte ord".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå