sn0dig Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er det noen som har overklokket dette kortet? Har original kjøling, overklokket til (core og memory 540mhz, original 425&400) idle temp ca 40-45, maks temp jeg har sett med bf2 spilling ble 59 grader, men hvis jeg klokker litt høyere (560 på begge) så blir det for varmt :S Lurer på hvor mye det tåler før det blir kritisk... Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Så lenge temperaturen er grei, og det er stabilt, burde det gå greit. Siden det klikker når du øker hastighetene - høyere enn hva du allerede har økt - har du vel funnet bortimot det maksimale, men du kan evt. kjøpe en ny kjøler. Da burde du vel ha en mulighet til å øke noen Mhz. til Du har uansett klokket det veldig mye, så jeg vet ikke om du kan forvente deg så mye mer. Hvor stort ble ytelseshoppet forresten? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 uansett om du ikke får overklokket mer, så er det der et fint resultat Hvordan er det kortet til tv titting forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå