wil Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei. Driver så smått å sparer til ny skjerm hadde jeg tenkt. Har en 17 tommers LCD her forran meg nå. Den er i og for seg helt greit, men jeg kunne tenkt meg en litt større skjerm, også vil jeg helst ha LCD skjermene svart. Men uannsett. Hva er best, å ha høy eller lav MS? F. eks. Hva er best av 8 og 12 ms? noen som kan svare på det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lavere er vel egentlig bedre. Men man ikke se seg for blindt på MS bare. Lag heller en tråd, eller gjør om denne til en du spør etter skjerm som passer ditt bruk! Hva du skal bruke den til, hvor mye den skal koste osv. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lav som mulig er i teorien best, men det finnes tilfeller hvor 12ms er bedre enn 8 ms og til og med eksempler der 25ms er bedre enn 8 ms så ikke se deg blind på dette. Jeg mener selv dette ms tallet er helt irrelevant, men selvfølgelig, ser du en skjerm med 2-8 ms er det stor sannsynlighet for at den har 0 etterslep. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 ok. Takk for svarene. Nå har jeg nettopp bestilt ukens tilbud på komplett.no 19 Tommers LCD skjermen med 8ms. 2000 kr. Også det beste, den var svart Så den blir nok bra ja. Forøvrig har jeg ikke peil på hvor mange MS den skjermen jeg har nå er på. Den er 3 år gammel. Det er en 17 tommers LCD som sagt. Fujistsu Siemens. Men nå har ikke det så mye å si. Får ny skjerm uannsett snart så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå