Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Om vyke fortsetter som før så utvider de gratisperioden, den skulle i utgangspunktet ikke vare til august Er det bare hos meg at de tilsynelatende har begynt å ta penger for SMS-sending? Ser at kontoen min har blitt redusert nå i juli. 6514481[/snapback] har ikke mistet et øre jeg de siste par dagene. Sikker på at du ikke har ringt? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 jeg har heller ikke mistet et øre Lenke til kommentar
-M- Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har ikke bevisst ringt, men kan ikke utelukke en feiltasting. Skal se an situasjonen de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 eller jo kansje jeg har gjort det. det var da mystisk kansje jeg sender for mange meld hehe Lenke til kommentar
-M- Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Saldoen min var blitt forandret pga. en teknisk feil hos Vyke: "Alle våre systemer er i dollar på back-office og de hadde en meget feil kurs. I denne forbindelsen ble det kjørt en justering, på enkelte av våre kunder konti ble forandringen gjort på selve PIN isteden for mot bruk." Med andre ord: Sjekk saldoen, og ta kontakt med Vyke om det er noe muffens. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Saldoen min var blitt forandret pga. en teknisk feil hos Vyke: "Alle våre systemer er i dollar på back-office og de hadde en meget feil kurs. I denne forbindelsen ble det kjørt en justering, på enkelte av våre kunder konti ble forandringen gjort på selve PIN isteden for mot bruk." Med andre ord: Sjekk saldoen, og ta kontakt med Vyke om det er noe muffens. 6518004[/snapback] Eg og har blitt trekt, kr 3, eit eller anna. Er det feil det, med andre ord? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Saldoen min var blitt forandret pga. en teknisk feil hos Vyke: "Alle våre systemer er i dollar på back-office og de hadde en meget feil kurs. I denne forbindelsen ble det kjørt en justering, på enkelte av våre kunder konti ble forandringen gjort på selve PIN isteden for mot bruk." Med andre ord: Sjekk saldoen, og ta kontakt med Vyke om det er noe muffens. 6518004[/snapback] Eg og har blitt trekt, kr 3, eit eller anna. Er det feil det, med andre ord? 6519001[/snapback] ja det skal være feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå