Exiztzor Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 noen som vet om noe bra program til å sende sms via gprs istedenfor vyke? skulle trenge det når gratisperioden til vyke går ut. altså programmet skal være gratis i bruk Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lurer på akkurat det samme! Vyke fungerer ikke hos meg, har veldig lyst til å sende sms til 1-5 øre Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor fungerer ikke Vyke med din SE K750i, fungerer fint på min? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. 6504924[/snapback] Da bør du oppgradere fireware på telefonen, vet at det har løst noen problemer med Java applikasjoner. jeg har lagt det inn på 55 telefoner som din uten problemer. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. 6504924[/snapback] Da bør du oppgradere fireware på telefonen, vet at det har løst noen problemer med Java applikasjoner. jeg har lagt det inn på 55 telefoner som din uten problemer. 6505010[/snapback] Har oppdatert firmware 4 ganger, har nyeste nå og feilen er der hele tiden, men hvilket oppsett kobler du vyke mot? Når jeg startet det første gangen måtte jeg velge om jeg skulle koble det mot internett/epost, wap eller mms/gprs, husker ikke helt hva de het. Det eneste jeg vet er at jeg har en veldig tidlig utgave av K750i, mulig det er noe annet i hardwaren, fikk min et par dager etter at den kom ut i Norge. Endret 17. juli 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. 6504924[/snapback] Da bør du oppgradere fireware på telefonen, vet at det har løst noen problemer med Java applikasjoner. jeg har lagt det inn på 55 telefoner som din uten problemer. 6505010[/snapback] Har oppdatert firmware 4 ganger, har nyeste nå og feilen er der hele tiden, men hvilket oppsett kobler du vyke mot? Når jeg startet det første gangen måtte jeg velge om jeg skulle koble det mot internett/epost, wap eller mms/gprs, husker ikke helt hva de het. Det eneste jeg vet er at jeg har en veldig tidlig utgave av K750i, mulig det er noe annet i hardwaren, fikk min et par dager etter at den kom ut i Norge. 6505139[/snapback] Det problemet hadde eg og, men viss eg gjorde følgande for å få det til å virka: 1. Skriv melding 2. Trykk "Mer" og "Neste" 3. Skriv inn nummeret til mottaker (eller hent det) 4. Trykk "Mer" og "Send" Då skal den sende smsen. Altså, ikkje bruk tilbake-knappen, men bruk menyen for å gå vidare! Håper det funker, lykke til! Endret 17. juli 2006 av rec0n Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. 6504924[/snapback] Da bør du oppgradere fireware på telefonen, vet at det har løst noen problemer med Java applikasjoner. jeg har lagt det inn på 55 telefoner som din uten problemer. 6505010[/snapback] Har oppdatert firmware 4 ganger, har nyeste nå og feilen er der hele tiden, men hvilket oppsett kobler du vyke mot? Når jeg startet det første gangen måtte jeg velge om jeg skulle koble det mot internett/epost, wap eller mms/gprs, husker ikke helt hva de het. Det eneste jeg vet er at jeg har en veldig tidlig utgave av K750i, mulig det er noe annet i hardwaren, fikk min et par dager etter at den kom ut i Norge. 6505139[/snapback] Internett Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er det verken jeg eller vyke vet, nesten alle sms jeg sender får feilmeldingen: "kan ikke sende tom melding" eller noe sånt, selv om det står skrevet noe i meldingene. Samme feil med alle vyke-versjonene på min mobil. Mulig det har noe med netcom å gjøre eller hvilket oppsett vyke knytter seg til? Knappene virker heller ikke, må bruke tilbakeknappen for å gå fremover i sending. Tror jeg sendte deg noen spørsmål på PM en gang før om dette, men fikk ikke svar av deg ebbe77. 6504924[/snapback] Da bør du oppgradere fireware på telefonen, vet at det har løst noen problemer med Java applikasjoner. jeg har lagt det inn på 55 telefoner som din uten problemer. 6505010[/snapback] Har oppdatert firmware 4 ganger, har nyeste nå og feilen er der hele tiden, men hvilket oppsett kobler du vyke mot? Når jeg startet det første gangen måtte jeg velge om jeg skulle koble det mot internett/epost, wap eller mms/gprs, husker ikke helt hva de het. Det eneste jeg vet er at jeg har en veldig tidlig utgave av K750i, mulig det er noe annet i hardwaren, fikk min et par dager etter at den kom ut i Norge. 6505139[/snapback] Det problemet hadde eg og, men viss eg gjorde følgande for å få det til å virka: 1. Skriv melding 2. Trykk "Mer" og "Neste" 3. Skriv inn nummeret til mottaker (eller hent det) 4. Trykk "Mer" og "Send" Då skal den sende smsen. Altså, ikkje bruk tilbake-knappen, men bruk menyen for å gå vidare! Håper det funker, lykke til! 6505190[/snapback] Takker så mye! har sendt 3 smser og alle fungerte på denne måten, forhåpentligvis vil det forsatt gjøre det! Du gav meg svaret som vyke support ikke greide å gi meg, da skal sannelig tlf-regningene bli mindre fremover Får håpe vyke lanserer en ny versjon snart med skikkelig k750i-støtte for tastene så vi slipper å bla i menyene for å sende. Ebbe77: du sa på PM til meg en gang før at du hadde fått det til å virke på samsung E730 med "riktig" oppsett, kan du gi meg "riktig" oppsett? Hva er det? Har lastet ned alle instillingene fra netcom til dama sin mobil, men hun greier ikke registrere vyke på den, nå greier hun overhodet ikke å laste ned java-programmer til den. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sei i frå viss de får det til på E730, gjerne med ein gjennomgang korleis det vert gjort. Bamsemums: du kan forøvrig bruka tilbake tasten ENTEN mellom frå melding til nummer, ELLER frå nummer til send. Då må du bruka menyen på den andre. Viss du skjønar kva eg meinar med det. Trur nemleg det funkar då og. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sei i frå viss de får det til på E730, gjerne med ein gjennomgang korleis det vert gjort. Bamsemums: du kan forøvrig bruka tilbake tasten ENTEN mellom frå melding til nummer, ELLER frå nummer til send. Då må du bruka menyen på den andre. Viss du skjønar kva eg meinar med det. Trur nemleg det funkar då og. 6505640[/snapback] Ok, ja, tror jeg har skjønt det nå, det virker som om "tilbaketasten" ofte sletter innholdet i meldinga, men samtidig virker som "neste". Angående samsung E730 så står det et oppsett på vyke som skal fungere på samsungs-hjemmeside, problemet er bare at dette oppsettet er fjernet fra samsungs side, med netcom sine oppsett virker ingenting desverre Skulle gjerne hatt opera mini i tillegg og på hennes mobil, men hun får ikke til å laste ned program nå lenger. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 så er det noen som vet om noen bra sms via gprs program? som man kan bruke til å sende sms med? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 så er det noen som vet om noen bra sms via gprs program? som man kan bruke til å sende sms med? 6506302[/snapback] Du har f.eks mobisms (25 øre pr melding eller noe), men det koster og penger, gratis program finnes, men de forutsetter at alle motakerne har dem installert, tror nok vyke er det beste alternativet. rec0n: jeg fikk det faktisk til å fungere på på E730 igår Litt ustabilt, noen ganger henger det seg og det står bare "sender" uten at noe skjer, men ofte blir nmeldingene sendt. Jeg brukte bare wap og interentt-oppsettet til netcom. Først måtte jeg bruke internett for å få det lastet ned, men da ville den ikke sende, Tok ut noen av instillingene fra gprs-oppsettet å la dem manuelt inn i java-oppsettet på menyen før nedlastede programmer. Da virket det nogenlunde, dvs, du får ikke tlf-liste, må skrive inn nummer manuelt, tegn ligger på en egen meny, veldig klossete å sette f.eks punktum da knappen du normalt bruker ikke virker, æ/ø/å virker ikke, eller så fikk vi sendt noen meldinger derifra ihvertfall Jeg vil si vyke-støtten på E730 er temmelig begrenset ut ifra det jeg så. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 så er det noen som vet om noen bra sms via gprs program? som man kan bruke til å sende sms med? 6506302[/snapback] Vyke som vert nevnt av bamsemoms er det du er ute etter. Gå inn på www.vyke.no, opprett konto, last opp kr 50,00. Deretter kan du sende sms som kun koster det du sender i data. Det du må være obs på er om du har ein mobil som du kan sende med. Eg har testa på SE k750i og SE W810i og dei fungerer bra. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 rec0n: fikk du vyke til å fungere med E730 etter oppskriften som virket på den jeg la det inn på? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 så er det noen som vet om noen bra sms via gprs program? som man kan bruke til å sende sms med? 6506302[/snapback] Vyke som vert nevnt av bamsemoms er det du er ute etter. Gå inn på www.vyke.no, opprett konto, last opp kr 50,00. Deretter kan du sende sms som kun koster det du sender i data. Det du må være obs på er om du har ein mobil som du kan sende med. Eg har testa på SE k750i og SE W810i og dei fungerer bra. 6511377[/snapback] leser du første post så har jeg skrevet alternativ til vyke. jeg bruker vyke nå men vil finne noe annet fordi jeg har ikke visa kort Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 rec0n: fikk du vyke til å fungere med E730 etter oppskriften som virket på den jeg la det inn på? 6511498[/snapback] Har ikkje testa. Har ikkje telefonen sjølv, men om det er nokon vennar av meg som har lyst på programmet så skal eg hjelpa dei med det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 så er det noen som vet om noen bra sms via gprs program? som man kan bruke til å sende sms med? 6506302[/snapback] Vyke som vert nevnt av bamsemoms er det du er ute etter. Gå inn på www.vyke.no, opprett konto, last opp kr 50,00. Deretter kan du sende sms som kun koster det du sender i data. Det du må være obs på er om du har ein mobil som du kan sende med. Eg har testa på SE k750i og SE W810i og dei fungerer bra. 6511377[/snapback] leser du første post så har jeg skrevet alternativ til vyke. jeg bruker vyke nå men vil finne noe annet fordi jeg har ikke visa kort 6511671[/snapback] Om vyke fortsetter som før så utvider de gratisperioden, den skulle i utgangspunktet ikke vare til august, tror ikke du finner noen helt gratis programmer som sender sms til andre mobiler uten at mottakeren har programmet desverre. Er vell eneste vyke og mobisms som jeg vet om, sistnevnte tror jeg og du må bruke visa til. Du kan jo skaffe deg visa electron da, om du ikke er fylt 18 år så kan du bruke det siden det trekker utgiftene i sanntid så du ikke kan komme i minus Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 norske visa electron kan man ikke bruke på nettet Lenke til kommentar
-M- Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Om vyke fortsetter som før så utvider de gratisperioden, den skulle i utgangspunktet ikke vare til august Er det bare hos meg at de tilsynelatende har begynt å ta penger for SMS-sending? Ser at kontoen min har blitt redusert nå i juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå