phax Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei, lurer på en ting. Før hadde jeg en fin liten rød knapp øverst på skjermen der jeg kunne hente frem og skjule Opera Widgets'ene mine. Denne er nå forsvunnet. Er ikke sikker på om det har skjedd når jeg gikk fra beta'n til 9'ern eller om jeg har tullet med noen innstillinger. borte er hvertfall knappen og istedetfor legger alle Widgets'ene jeg legger til seg som et eget objekt på startlinja. Noe som er uhyre upraktisk og irriterende. Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Høgreklikk på kvart enkelt småprogram og sett status til "Alltid nedanfor". Viss eg har forstade problemet ditt rett så skulle det gjere susen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 jo bedre ble det hvertfall. nå ligger de ikke på startlinja lengre, men jeg kan fortsatt ikke hente frem alle ved et tastetrykk slik som før. har Opera virkelig gått bort fra dette eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tja, eg har aldri prøvd beta-en, berre den ferdige utgåva, men eg har aldri funne nokon slik knapp/funksjon som du pratar om... Kanskje nokon andre veit noko som ikkje eg veit? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Nå ligger de jo oppe hele tiden, klarer ikke finne noen mulighet til og skjule de.. merkelig greier. På beta'n var det en rød knapp som lå øverst i bildet. når jeg klikket på denne ble skjermbildet dekt med en halvtransparent sort farge og alle widgets'ene kom frem, akkurat på samme måte som dashboard funksjonen hos OSX. Bare at i Opera dukket det opp umiddelbart og ikke etter 15 sekunders tenketid som i OSX. Slik det er nå er jo Widgets funksjonen rett og slett ubrukelig i mine øyne.. Endret 16. juli 2006 av phax Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Dei har visst droppa det: "In the final release, there appears to be no hotkey to activate widgets, the screen does not go dark when they are activated, and running widgets appear as sub-windows under the main Opera entry on the Windows Task Bar. This seems a less useful implementation of widgets than in the Beta version. (Saksa frå ein artikkel på http://arstechnica.com/news.ars/post/20060620-7093.html.) Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Åkei, takker for hjelpa. Dumt at det ble droppet.. kanskje apple presset de eller noe sånn. Jaja. blir nok ikke og bruke widgets funksjonen nå lengre nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå