sam_punker Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har ett Geforce3 ti200 grafikk kort, med de nye Nvidia driverene kan jeg ikke kjøre openGL. :sad: :0 Jeg har en gammel Detonator3 driver som virker med openGL, men når jeg spiller F.eks: Return to castle wolfenstein begynner veggene og hjørner og flimre og fullt av streker fyker over. Det ser helt JÆVLIG ut, plager meg noe sinnsykt. Er det driveren som er for gammmel eller hva kan det vær?? :?: Hadde vert kjekt med litt hjelp. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hadde vært kjekt å vite hk osv. kan være det som ikke klarer å levere nok strøm (altså agp porten). Jeg hadde det problemet engang. Så jeg måtte bare bytte hk. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Overklokker du kortet? Har lest at de nye driverene ikke liker o/c'ing så godt som de gamle! Kan seff være at kortet ditt er fuxed! Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg hadde samme problem som deg for en stund tilbake, jeg har et Creative GF2 MX (som er noe MØKK :smile: ) Det eneste jeg har funnet ut at hjalp i mitt tilfelle var å bruke de driverene som ble levert med kortet fra produsent. Dette er noe dritt siden disse driverene yter ca. 100% dårligere enn orginale drivere. Så det kan være samme problem du sliter med.. Håper dette hjalp deg litt på vei :smile: Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 ta en tur til denne siden, der finner du en utility som fikser på skjerm frekvensen din, da blir nok problemet borte http://www.guru3d.com/detonator-dbase/ http://www.guru3d.com/detonator-dbase/ Divemaster Lenke til kommentar
sam_punker Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg har ikke overklokket kortet, men takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå