Bruno Mars Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hva av dette kan jeg kjøpe fra spania?` Sony PSP Jeg kjøper den der hvis den er billigere der nede. Jeg oppgraderer den når jeg kommer hjem til firmware 2.7 eller noe sånt. Da gjør det vel ikke noe hvilket språk den er på når jeg kjøper den siden den nye firmware`en er norsk eller i det minste engelsk. Noen som vet ca. pris. Hva er forskjellen på giga pack og value pack? Sony MS Pro DUO 2\4\8 GB Minnekort til PSP`en. Hvor stort minnekort er maks til den? Mini SD 2 GB Minnekort til mobilen (nokia 6280) Er det maks 2 gb minnekort på den? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hva av dette kan jeg kjøpe fra spania?` Sony PSP Jeg kjøper den der hvis den er billigere der nede. Jeg oppgraderer den når jeg kommer hjem til firmware 2.7 eller noe sånt. Da gjør det vel ikke noe hvilket språk den er på når jeg kjøper den siden den nye firmware`en er norsk eller i det minste engelsk. Noen som vet ca. pris. Hva er forskjellen på giga pack og value pack? Sony MS Pro DUO 2\4\8 GB Minnekort til PSP`en. Hvor stort minnekort er maks til den? Mini SD 2 GB Minnekort til mobilen (nokia 6280) Er det maks 2 gb minnekort på den? 6502455[/snapback] Du har postet dette i feil kategori. Og et par minutter med google burde kunne gi deg svar på nesten alt du spør om over her. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Psp er mest sannsynlig ikke billigere i Spania enn i Norge. Sannsynligvis er den dyrere enn hva du kan få den for på et tilbud her i Norge. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva er det med alle her som skal handle i spania? Samma om det er billig alkohol og røyk der, så betyr ikke det at alt annet er billig. Norge er faktisk et av europas billigste land på elektronikk. Sjekk bare prisen på xbox360, prisen i sverige lå på det verste 1000 kr over Norge for en konsoll. Tror neppe noen land i europa selger en ps2 til 999 kr som i Norge heller. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Elektronikk er like dyrt eller dyrere enn i Norge, et unntak KAN være Canari øyene som har annen mva-sats enn resten av Spania, men samtidig er frakten dyrere, noe som gjør varen dyrere. I tillegg så er det den ikke fullt så gode forbrukerkjøpsloven da... Endret 17. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Elektronikk er like dyrt eller dyrere enn i Norge, et unntak KAN være Canari øyene som har annen mva-sats enn resten av Spania, men samtidig er frakten dyrere, noe som gjør varen dyrere.I tillegg så er det den ikke fullt så gode forbrukerkjøpsloven da... 6508753[/snapback] jeg skal tilfeldighvis til canari- øyene Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 jeg skal tilfeldighvis til canari- øyene 6508995[/snapback] Da ville jeg sjekket den norske databutikken i Arguineguin, hvis den fortsatt er oppe og går, du skjønner i hvert fall hva de sier da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå