Gå til innhold

Levere tilbake Kampen Om Midgard 2 på EB Games?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Kampen om Midgard 2 til Xbox 360 på fredag. Har spilt det litt nå og merker at det HAKKER altfor mye. Så derfor har jeg lyst til å levere det tilbake til EB games butikken og få pengene tilbake. Kan jeg bare spasere inn i butikken og få pengene tilbake selv om jeg har åpnet spillet? Noen som har gjort det på en EB Games butikk før og er det innen 10 dager fra du kjøpte spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. tror jeg bytter det inn i Hitman Blood Money eller driter i nytt spill og tar pengene  i stedet. Noen andre som syns at KOM2 hakker mye? Spiller på vanlig TV og 60Hz!

6502936[/snapback]

Reagerte også på dette. Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om FPS drops så lenge flyten i spillet i mine øyne ikke påvirkes, men dette var litt i overkant. Har også vanlig TV og 60Hz. Kan nok ikke levere tilbake, kjøpte det på Spaceworld, og der tar de bare forseglede varer tilbake... Nuvel, skal spille det mer før jeg bestemmer meg for hvor ille jeg synes det er og hva jeg gjør med spillet.

Lenke til kommentar
hmm.. tror jeg bytter det inn i Hitman Blood Money eller driter i nytt spill og tar pengene  i stedet. Noen andre som syns at KOM2 hakker mye? Spiller på vanlig TV og 60Hz!

6502936[/snapback]

Reagerte også på dette. Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om FPS drops så lenge flyten i spillet i mine øyne ikke påvirkes, men dette var litt i overkant. Har også vanlig TV og 60Hz. Kan nok ikke levere tilbake, kjøpte det på Spaceworld, og der tar de bare forseglede varer tilbake... Nuvel, skal spille det mer før jeg bestemmer meg for hvor ille jeg synes det er og hva jeg gjør med spillet.

6503171[/snapback]

Tar Spaceworld bare forseglede spill tilbake nå ? Har de sluttet med den 1 ukes garantien sin nå ? Jeg husker at jeg leste om det i en sånn Spaceworld brosjyre for under 1 år siden at nå hadde de begynt med bruktsalg og at de hadde en ordning med å få bytte spillet eller penger igjen.

Lenke til kommentar
Tar Spaceworld bare forseglede spill tilbake nå ? Har de sluttet med den 1 ukes garantien sin nå ? Jeg husker at jeg leste om det i en sånn Spaceworld brosjyre for under 1 år siden at nå hadde de begynt med bruktsalg og at de hadde en ordning med å få bytte spillet eller penger igjen.

6504418[/snapback]

Tja.. Mulig det er forskjellig fra butikk til butikk. Kan ikke huske å ha sett noe sånt her i Trondheim i alle fall... Hadde jo vært kjekt om de gjorde det da. ;)

Lenke til kommentar
Er ikkje spela testa før dei blir lansert eller er testarane neddopa? For meg virker det som ein stor prestasjon å lansere eit spel på ein konsoll som har så vesentlig store problemer.

6504434[/snapback]

Det der er faktisk eit godt spm. Ting bør ihvertfall vee optimalisert før de slippes på markedet. Makan altså.

Lenke til kommentar

Har lest at spillet stopper ofte i 4-5 sekunder før noe skjer igjen, men dette er litt overdrevet, siden det hos meg kanskje stopper i 1-2 sekunder før det skjer noe igjen. Men det er utrolig irriterende :thumbdown:

Tror jeg bytter i Hitman Blood Money, noen som kan anbefale meg det? Jeg sier at det koster 499kr på elkjøp også får jeg det for 499 på EB Games!

Lenke til kommentar
Nok ein elendig PC port til 360?. Om den trenden fortsett er det ikkje rart folk ser ned på 360 sin kapasitet,desverre. :thumbdown:

6503566[/snapback]

Det har jo alltid vært ports fra PC til konsoll og andre veien.

6507806[/snapback]

Folk har gått å klagd på maskinkraften til 360 siden dag 1. Med lusne konverseringer som Quake 4 som hopper og sprette rundt om på skjermen og fram til dette spillet,er det mange som trur at det e alt konsollen har å by på før den sier takk og farvell.det var poenget mitt. Det er seff. folk som ikkje ser lenger enn nesetippen. Men det er mange av de også ;)

Men som du sier, ports har ein tendens til å suge litt ballesvette :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte NHL til x360, det var så buggy at jeg gikk tilbake til butikken og forklarte problemet, fikk nytt spill (Table tennis), penger tilbake i differanse samt en COD2 faceplate.

Dette var også EBgames

6502874[/snapback]

NHL er nok tidenes nest mest buggy spill.. Rett etter CM5. Umulig å spille. .....med mindre du bruker minnekort istedet for harddisk. Da funker det faktisk..

Men.. Blir nok EA sin versjon av NHL på meg til høsten, og ikke 2kSport sin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...