derox Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei, har sett litt på Xara Xtreme - og det ser ganske bra ut. Selv har jeg Xara XS som fulgte med i et blad, men det mangler alle funksjonene som virker dritbra i Xtreme... Noen som har noen uttalelser å komme med om programmet? Er det verd 400 kr? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Synes Xara er genialt, superkjapt, og det har enkle, men allikevel utrolig kraftige verktøy. Og alt skjer i sanntid, ingen venting på at ting skal bli ferdige. Elsker GUI-et: det er sååå rent, men allikevel så utrolig intuitivt. Microsofts nye tvist i Office-gui-et, "Ribbons", ligner ganske mye i funksjonalitet (om ikke akkurat i utseende). Funker veldig bra. Når man er ny til programmet er også alle instruksjonsvideone gull verdt. Kan absolutt anbefale det på det sterkeste. Det blir ofte fremhevet å være bra til bilder ment for web, men det funker til mye annet også. Bruker det alltid når jeg skal lage postere i A1 eller andre store formater. Selvfølgelig vil andre vektorprogrammer også duge til det, som f.eks. Illustrator, men ser du på anmeldelser av Xara på nett ser du at Illustrator får ris på stumpen. Stikk på xara.com og sjekk ut demo viden. Ligger også linket fra siggen min Nå ser jeg at denne tråden er *dritgammel", men om det kan konvertere noen over til Xara, så gjerne det Endret 2. mars 2008 av 8086 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå