granhus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei. Jeg bruker ett NVIDIA GeForce 7300 GT i min media PC som er koblet til en 42" plasma TV. Jeg bruker s-video til scart. Jeg har sittet i flere timer og testet innstillinger uten resultat. Bildet er i svart/hvitt uansett. Jeg har ingen annen skjerm tilkoblet. Jeg har vært på nvidias FAQ sider men fant ikke noe nyttig der. Er takknemlig for alle forslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har hatt samme problem, dette har kun å gjøre med innstillinger av formatet å gjøre. Last ned TVTool, og sjekk innstillingene der. Fikset problemet hos meg hvertfall. Mulig du må knote litt, men du får det til etterhvert. Husker dessverre ikke på rappen hva jeg måtte gjøre.. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Har hatt samme problem, dette har kun å gjøre med innstillinger av formatet å gjøre. Last ned TVTool, og sjekk innstillingene der. Fikset problemet hos meg hvertfall. Mulig du må knote litt, men du får det til etterhvert. Husker dessverre ikke på rappen hva jeg måtte gjøre.. 6502283[/snapback] Har sittet nå i en halvtime og prøvd men nytter ikke. På Adjust knappen i programmet er det bare ett stort spm tegn. Programmet støtter ikke tv chipen på mitt kort står det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 http://www.sandberg.it/worldwide/default.a...asp?prod=503-65 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei! Prøv kabelen på en annen TV eller PC. Det er en del slike kabler som kun støtter sort-hvitt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 det gikk nå! (altså fargene) det er faktisk sånn at for å benytte s-video via SCART måtte jeg aktivere det på tv'n. logisk om man tenker mer på det. overaskende skarpt og fint bilde.. (panasonic 42" plasma) bruker en monster s-video til scart kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå