Gå til innhold

Hodetelefoner til MP3-spiller (<500kr)

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et sett hodetelefoner til under 500kr.

De må oppfylle et par krav:

* God lyd (jeg er ikke veldig kresen)

* Kvalitet (de skal helst holde et par år)

* De skal være ganske små, altså rundt Koss PortaPro eller Sennheiser PX100-størrelse.

Koss PortaPro er ikke et alternativ, jeg har et sett nå som er ødelagt, og som jeg ikke fikk reparert.

Generelt liker jeg å høre hva som foregår rundt meg, så halvåpne er å foretrekke.

Jeg har funnet to AKG-sett, som ser ganske bra ut.

AKG K 26 P

AKG K 24 P

(Det er samme drivere/elementer i begge)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ledningen som det er brudd i på et eller annet punkt. Sikkert servicesenteret som var ganske sløve med sjekkingen.

De burde ha fikset det, jeg opplyste nøye hva feilen var, og jeg ville sikkert ikke ha sendt inn hodetelefonene med mindre de var ødelagte.

Og i mangel av tålmodighet, bestilte jeg et AKG K 26 P fra HPX :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er ledningen som det er brudd i på et eller annet punkt. Sikkert servicesenteret som var ganske sløve med sjekkingen.

De burde ha fikset det, jeg opplyste nøye hva feilen var, og jeg ville sikkert ikke ha sendt inn hodetelefonene med mindre de var ødelagte.

Og i mangel av tålmodighet, bestilte jeg et AKG K 26 P fra HPX :)

6508458[/snapback]

Ble du fornøyd da?

Lenke til kommentar
Du kunne bare fiksa dem, men kjøper nytt sett. Raring

6602851[/snapback]

Som sagt, jeg fikk ikke fikset dem, selv om jeg beskrev feilen. Jeg begynte å gå lei av PortaPro, bassen tok overhånd i lydbildet, og de lugget meg noe grusomt i håret.

Jeg gidder ikke å risikere 200kr i gebyr, og enda mer tid på å fikse de. Det tok nesten seks uker forrige gang, og på den tiden gikk et par andre øreplugger istykker og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...