Keioss Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kjøpte Gainward GeForce 6600 256MB (AGP)hos komplett, puttet det inn i maskinen etter å ha fjernet gamle drivere, men får intet bilde på skjermen. Kommer heller ikke noen pip når oppstarts-sekvensen skal være avsluttet. Viften på kortet går og led'en på skjermen lyser i ett sekund når jeg kobler i skjermkabelen. HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kjøpte Gainward GeForce 6600 256MB (AGP)hos komplett, puttet det inn i maskinen etter å ha fjernet gamle drivere, men får intet bilde på skjermen. Kommer heller ikke noen pip når oppstarts-sekvensen skal være avsluttet. Viften på kortet går og led'en på skjermen lyser i ett sekund når jeg kobler i skjermkabelen. HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP! 6502106[/snapback] Jeg kjøpte en gang et ATI 9800Pro skjermkort som jeg skulle bruke med et Abit KG7-Raid hovedkort. Det viste seg at skjermkortet rett og slett ikke funket på dette hovedkortet. Fikk bare svart skjerm. Men funket fint på annet hovedkort. Test skjermkortet i en annen maskin før du konkluderer med noe. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 har du flashet hovedkortet? Prøv å gjør dette også¨dersom det ikke er gjort før.... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Forresten, er det ikke en ekstra 12Volt tilkobling på kortet? Har du husket å plugge den i? Lenke til kommentar
Keioss Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Har flashet hovedkortet og har tenkt på å koble til strøm, men det er ikke tilkoblingsmuligheter for det på kortet. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har flashet hovedkortet og har tenkt på å koble til strøm, men det er ikke tilkoblingsmuligheter for det på kortet. 6502173[/snapback] Sjekk om det er uttak bak på kortet for strømplugg. Er ikke sikker på om 6600GT har egen strømtilkobling. Lenke til kommentar
Keioss Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 DL'er directx 9.0c, kanskje det hjelper....?? Lenke til kommentar
Keioss Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Har flashet hovedkortet og har tenkt på å koble til strøm, men det er ikke tilkoblingsmuligheter for det på kortet. 6502173[/snapback] Sjekk om det er uttak bak på kortet for strømplugg. Er ikke sikker på om 6600GT har egen strømtilkobling. 6502188[/snapback] Det er ikke det, dette er et 6600 uten GT Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det eneste du kan gjøre er å prøve skjermkortet på et annet hovedkort. Dersom du har verifisert at systemet funker med annet skjermkort så er det eneste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå