Enmas Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vil bare tipse om et program som går på NRK1 i kveld (16.07.06) kl. 23.20. Tysk dokumentar. Reuters billedbyrå i Midtøsten blir ledet av den tyske fotojournalisten Reinhard Krause. Sammen med ham arbeider et team av israelske og palestinske fotografer. Vi møter dem med kameraet i hånden ved ulykker, demonstrasjoner, selvmordsbombere og begravelser. Det er vanskelige moralske avgjørelser som møter selv den tøffeste fotograf under disse forholdene. Jeg mener å huske jeg har sett programmet tidligere, og vil anbefale det på det sterkest. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vil bare tipse om et program som går på NRK1 i kveld (16.07.06) kl. 23.20. Tysk dokumentar. Reuters billedbyrå i Midtøsten blir ledet av den tyske fotojournalisten Reinhard Krause. Sammen med ham arbeider et team av israelske og palestinske fotografer. Vi møter dem med kameraet i hånden ved ulykker, demonstrasjoner, selvmordsbombere og begravelser. Det er vanskelige moralske avgjørelser som møter selv den tøffeste fotograf under disse forholdene. Jeg mener å huske jeg har sett programmet tidligere, og vil anbefale det på det sterkest. 6502082[/snapback] Takk for tipset. Fikk riktig nok ikke sett starten, men når jeg ser på det nå blir jeg mer og mer interessert. Skulle faktisk likt å vært en krigsfotograf selv, utrolig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå