Gå til innhold

Profil: Fotografer i skuddlinjen (NRK)

Anbefalte innlegg

Vil bare tipse om et program som går på NRK1 i kveld (16.07.06) kl. 23.20.

Tysk dokumentar. Reuters billedbyrå i Midtøsten blir ledet av den tyske fotojournalisten Reinhard Krause. Sammen med ham arbeider et team av israelske og palestinske fotografer. Vi møter dem med kameraet i hånden ved ulykker, demonstrasjoner, selvmordsbombere og begravelser. Det er vanskelige moralske avgjørelser som møter selv den tøffeste fotograf under disse forholdene.

Jeg mener å huske jeg har sett programmet tidligere, og vil anbefale det på det sterkest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare tipse om et program som går på NRK1 i kveld (16.07.06) kl. 23.20.

Tysk dokumentar. Reuters billedbyrå i Midtøsten blir ledet av den tyske fotojournalisten Reinhard Krause. Sammen med ham arbeider et team av israelske og palestinske fotografer. Vi møter dem med kameraet i hånden ved ulykker, demonstrasjoner, selvmordsbombere og begravelser. Det er vanskelige moralske avgjørelser som møter selv den tøffeste fotograf under disse forholdene.

Jeg mener å huske jeg har sett programmet tidligere, og vil anbefale det på det sterkest.

6502082[/snapback]

Takk for tipset. Fikk riktig nok ikke sett starten, men når jeg ser på det nå blir jeg mer og mer interessert.

Skulle faktisk likt å vært en krigsfotograf selv, utrolig nok :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...