JohndoeMAKT Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei, fattern fortalte meg for et par timer siden at han tenker på å kjøpe en ny båt til hytta og at han sett seg ut en modell og fått tilsendt prisestimat. Jeg vil jo selvsagt at flere modeller skal vurderes og at prisen skal vurderes av noen med mer peiling, så jeg lager denne tråden. Båten er en Silver Viking 17' Kystjeep. http://www.silverplast.no/index.php?page_id=13&article_id=70 Prisen er: Grunnkostnad med standardutstyr : 95 800,- Standardutstyr er : Rekkverk, styring, vippesofa (85cm), lanterner. Fattern ønsker disse ekstrautstyrene : Vindusvisker : 3 200,- Puter inne : 4 800,- Puter bak : 6 000,- Skyvedør : 28 000,- Takluke : 6 500,- Hudralisk styring : 8 100,- Fratrekk for std.-styring : 2 500,- Sum : 149 900,- Kontantrabatt : 14 990,- Tilbudspris : 134 910,- Er det noen som har erfaringer med denne båtmodellen, kommentarer angående prisen eller vet om noen alternative modeller med omtrent samme spesifikasjoner, så er det bare flott om dere piper ut. På forhånd takk. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det finnes jo mange fine bruktbåter så eg ville sett litt på finn.no og autodb. Det lønner seg en sjelden gang å sjekke for å se om du finne et kupp. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 ja virker grei denne båten,men som terhi her sier kan du finne noen virkelige kupp på autodb og finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå