BigJaffa Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE!!! Endret 16. juli 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lykke til i arbeidslivet som lærling, håper det smaker bedre enn skolen. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 FLTOTINGN!%" oen¤#EN&! (bra jobba btw) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! Jeg lurer på om du hadde fått lærling plass om du ikke hadde gått på skulen Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!!6501747[/snapback] vel, noen lærer norsk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE! 6501747[/snapback] Haha. Jeg må le av deg. Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 La meg tippe, mekken eller byggfag? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE! 6501747[/snapback] Norsk er relativt viktig å lære seg når man bor i Norge. Og med utgangspunkt i posten din kan jeg slå fast at du garantert trenger flere norsktimer. Et under at du i det hele tatt bestod. Og nei, det er ikke fordi du prøver deg på noe tilnærmet nynorsk jeg sier dette. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE! 6501747[/snapback] Norsk er relativt viktig å lære seg når man bor i Norge. Og med utgangspunkt i posten din kan jeg slå fast at du garantert trenger flere norsktimer. Et under at du i det hele tatt bestod. Og nei, det er ikke fordi du prøver deg på noe tilnærmet nynorsk jeg sier dette. 6503012[/snapback] haha genielt Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE! 6501747[/snapback] Tør jeg spørre hva slags fagfelt denne lærlingplassen ligger innenfor? Endret 17. juli 2006 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaa eg er ferdig med den føkkings jævla skulen er så jævla over lykkeleg no! No skal eg jobba og tjena MYKJE SPENN! Har fått lærlinge plass og det er så digg.... Til alle som går på skule..... DU LÆRER INGNE TING DU HAR BRUKFOR!! EDIT: Du lerer noko nyttig på skulen som matte, skriva framan språk under tvil... Men.................................FUCK SKULE! 6501747[/snapback] Norsk er relativt viktig å lære seg når man bor i Norge. Og med utgangspunkt i posten din kan jeg slå fast at du garantert trenger flere norsktimer. Et under at du i det hele tatt bestod. Og nei, det er ikke fordi du prøver deg på noe tilnærmet nynorsk jeg sier dette. 6503012[/snapback] haha genielt 6503597[/snapback] Jada masa, på grensen til genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå