The 5 element Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Eg har nokre filmsnuttar som er tatt med mobil kamera, liggande. Dette har ført til at når ein spelar dei av er dei 90 grader feil. No er dei 3gp og wmv, men eg kan endre dei til andre format dersom det er naudsynt. Er det noko som veit om eit program, som er gratis, som eg kan bruke til å snu desse. Det er snakk om 2 stk på 10 sekundar. Vil derfor ikkje legge pengar i det. Har prøvd i Windows Movie Maker, men fann ikkje noko der som eg kunne bruke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Virtualdub kan gjere det, men kan vere du må konvertere filene fyrst, og du må ha ein codec som Xvid e.l. installert for å få fornuftige filstorleikar. Gå til Video --> Filter, klikk Add, og velg rotate. So går du til Video --> compression, vel codec og stiller den inn, og til sist File --> Save as AVI. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Det virka knirkefritt. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå