aedi Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 11:34, skrev It's me:Jeg skjønner ikke at kulde er så stor problem.Mitt system (A7V333raid, ikke spesielt dyr vifte og XP2000 er nå 27grader, men det er litt kaldt på rommet mitt nå.) Det som gjør at jeg ikke kan klokke er ikke tempen, men ***** ram. Din cpu ligger ikke på 27 grader.. da vil jeg vite åssen vifte du har?? enten så har den 315000 rpm eller så har du klokka ned din cpu VELDIG VELDIG mye!! tror pcen din viser feil temp.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 13:33, skrev nikey:du trenger isje å kjøpe en pc bare for å overklokke den da! eg forstod det før da man kunne klokke en celeron 300 til 450. det er jo 50 % økning. Nå skal jo folk ha kjøling te ørten tusen kroner for å klokke den opp et usle prosent! hva me å bruke pengene og kjøpe en bedre Cpu?! For det første så holder jeg på å klikke når jeg ser rogalendinger bruke "isje". Det høres/ser ut som en treåring uten tenner som prater... (no hard feelings) Men en annen ting du ikke kommenterer er støy. Noen liker å leke med vannkjøling og annet ekstravagant utstyr for å få en støyfri maskin. Dessuten er det en aldri så liten hobby og presse mest mulig "juice" ut av en komponent. Dessuten: P4 1.6 overklokket til 2,4 er også 50% overklokking... Det samme er 2,26 klokket til 3,4. Jeg sier ikke at det er like normalt med sistnevnte, men det går... Til slutt: Alt trenger ikke være fornuftig, gjennomtenkt og lurt. Hvordan skulle man hatt det gøy da? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ja, det er en bra prosessor til den prisen er den uslåelig. Ehhh ! her ver det vel en som lurte på om xp2000 var en bra prossesor og ikke noe annet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå