Gå til innhold

MS IntelliMouse Explorer 1.0

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en ny "MS IntelliMouse Explorer 1.0." etter at min gamle avgikk ved døden med 3 ledningsbrudd, og den er såpass gammal at jeg ikke husker hvor jeg fikk tak i den, mest sannsynlig fulgte den med en PC kjøpt for årevis siden, uten at jeg skal si meg helt sikker.

Etter å ha søkt litt rundt på div. forum og google, har jeg ikke funnet noe, annet enn et par danske og tyske sider, som selvfølgelig ikke shippa til Norge.

Så jeg henvender meg til dere, noble forumbrukere...

Vet noen av DERE hvor jeg kan finne ei ny MS IntelliMouse Explorer 1.0?

Det er til dags dato den eneste musa jeg har klart å bruke sånn nogenlunde komfortabelt i 12-13 timer i strekk.

Har prøvd masse rart. Andre IntelliMouse, div. Logitech, Trust og Razer, men null og niks og nada.

Det har bare føltes rart og ekkelt og ukomfortabelt å bruke, samt at hver gang jeg bruker noe annet enn MS-mus, får jeg dårlig samvittighet og føler meg småkvalm.

Så...

Kan noen hjelpe meg med mitt lille problem?`

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Dette har vel strengt tatt bare med tilpasning å gjøre - du blir alltid vant til nye ting etter en liten stund. :)

Lenke til kommentar
Jo jo, men når man har brukt samme musa i 5 år eller noe, så er det ikke fullt så lett å bare begynne med noe nytt, samt at jeg får vondt i hånda av ergonomiske mus og intelli 4.0.

og har egentlig mest lyst på 1 - 2 intelli 1.0 igjen

6504157[/snapback]

Du kan jo prøve å finne deg en 1.0 på ebay da, hvis du er litt desperat :hmm:

Eller en 1.1 her

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Sorry Geir, men det er IM Optical.

Jeg er på jakt etter IM Explorer...

Dessuten er Optical for j... å bruke.

Særlig siden ekstra knappene er for delt på hver sin side av musa, i stedet for på samme (venstre) side.

Lillefingern min har for vane å låse seg når jeg prøver å trykke på knapper på sider av mus med den, og den er den eneste fingern jeg i det hele tatt klarer å få til å klikke på noe på den sida av musa med...

Lenke til kommentar
Sorry Geir, men det er IM Optical.

Jeg er på jakt etter IM Explorer...

Dessuten er Optical for j... å bruke.

Særlig siden ekstra knappene er for delt på hver sin side av musa, i stedet for på samme (venstre) side.

Lillefingern min har for vane å låse seg når jeg prøver å trykke på knapper på sider av mus med den, og den er den eneste fingern jeg i det hele tatt klarer å få til å klikke på noe på den sida av musa med...

6520309[/snapback]

Hm. Du finner den nok uansett på ebay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...