Zappza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 enig, hvorfor kastebort penger på sms når msn er gratis? 6503155[/snapback] Min erfaring er at nesten ingen av mine venner er på MSN til alle døgnets tider. Gost mulig det er min skyld, har for lite nerdevenner. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dessuten er sms morsommere ... også vibrerer det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dessuten er sms morsommere ... også vibrerer det. 6510674[/snapback] Ja. Ekstra pirrende om natta! Lol omfg! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er hun interessert så sender hun bare en ny sms hvis du er for treg. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg er vel egentlig motsatt av mange her... SMS svarer man på når man gidder. Haster det så ringer man. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er hun interessert så sender hun bare en ny sms hvis du er for treg. 6511132[/snapback] Ikke viss hun er som meg. Får ikke jeg svar så tenker jeg bare: "greit, jeg kan ta et hint" Så nekter jeg å sende fler til den personen før jeg får skikkelig svar tilbake! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke viss hun er som meg. Får ikke jeg svar så tenker jeg bare: "greit, jeg kan ta et hint" Så nekter jeg å sende fler til den personen før jeg får skikkelig svar tilbake! 6512322[/snapback] Da har du ennå ikke truffet en du har blitt betatt av. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke viss hun er som meg. Får ikke jeg svar så tenker jeg bare: "greit, jeg kan ta et hint" Så nekter jeg å sende fler til den personen før jeg får skikkelig svar tilbake! 6512322[/snapback] Da har du ennå ikke truffet en du har blitt betatt av. 6512341[/snapback] hah, jo absolut! Men han ringer jeg viss han ikke svarer:-P Men jeg gidder ikke drive å ydmyke meg selv ved å sende masse meldinger uten å få svar! Blir bare for dumt, for jeg vet selv at jeg svarer de jeg vil svare, og klapper bare telefonen igjen på de som er uintressante! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Du må være en spesielt vakker kvinne i disse mennenes øyne, for i den verden vi andre lever i så er ikke ting så selvfølgelig og man må ofte jobbe hardt får å få det man vil ha Ja, ja, det er et kjent faktum at enkelte jenter lever i sin illusjonsverden til de kommer langt opp i 20 årene. Da møter man veggen med appelsinhud, valker, rynker, ensomhet osv. Endret 18. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, ja, det er et kjent faktum at enkelte jenter lever i sin illusjonsverden til de kommer langt opp i 20 årene. Da møter man veggen med appelsinhud, valker, rynker, ensomhet osv. 6512385[/snapback] haha, javel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 LOL. Det verste som finnes er jo folk som skriver "hvorfor svarer du ikke??" og "Fikk du ikke meldingen min??!" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Du må være en spesielt vakker kvinne i disse mennenes øyne, for i den verden vi andre lever i så er ikke ting så selvfølgelig og man må ofte jobbe hardt får å få det man vil ha Ja, ja, det er et kjent faktum at enkelte jenter lever i sin illusjonsverden til de kommer langt opp i 20 årene. Da møter man veggen med appelsinhud, valker, rynker, ensomhet osv. 6512385[/snapback] Om du må slite pikken av deg for å få noen, så hadde jeg ikke brydd meg. Om man vil ha noen så skal det bare mangle at den andre personen må føle det samme, ellers er det jo pointless. Skal ikke tvinge folk. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Om du må slite pikken av deg for å få noen, så hadde jeg ikke brydd meg. Om man vil ha noen så skal det bare mangle at den andre personen må føle det samme, ellers er det jo pointless. Skal ikke tvinge folk. 6512412[/snapback] Hhmm, vi snakker fortsatt om å sende en ekstra melding ? Ok, vil dere være "kule" så ikke send flere, helt greit Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Om du må slite pikken av deg for å få noen, så hadde jeg ikke brydd meg. Om man vil ha noen så skal det bare mangle at den andre personen må føle det samme, ellers er det jo pointless. Skal ikke tvinge folk. 6512412[/snapback] Hhmm, vi snakker fortsatt om å sende en ekstra melding ? Ok, vil dere være "kule" så ikke send flere, helt greit 6512433[/snapback] heheh, du, det handler ikke om å være kul. Men hvorfor ydmyke seg selv ved å sende meldinger til noen som ikke gidder å bry seg med å svare med en gang? Uansett hvor betatt jeg hadde vært av noen så har jeg såfall greid å tenke at jeg gidder ikke bry meg mer om noen som ikke gidder å ta seg tid til å svare på meldingene jeg sender en gang. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde uansett ikke sendt tekstmelding, heller snakka med personen personlig. Tekstmeldinger er for feige fjortiser. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde uansett ikke sendt tekstmelding, heller snakka med personen personlig. Tekstmeldinger er for feige fjortiser. 6512635[/snapback] ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde uansett ikke sendt tekstmelding, heller snakka med personen personlig. Tekstmeldinger er for feige fjortiser. 6512635[/snapback] ? 6512658[/snapback] Han hadde uansett ikke sendt tekstmelding. Han hadde heller snakka med personen personelig. Tekstemeldinger er for feige fjortiser da kan du si. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Tull, og til dere begge: Når dere selv er knapt halvferdig med ungdomstiden og bleiestadiet før det så trenger dere ikke å rakke ned på en aldersgruppe dere selv var med i for kun kort tid siden. Endret 18. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå