Gå til innhold

SMS - Hvor lenge kan man vente med å besvare?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er hun interessert så sender hun bare en ny sms hvis du er for treg.

6511132[/snapback]

Ikke viss hun er som meg. Får ikke jeg svar så tenker jeg bare: "greit, jeg kan ta et hint" Så nekter jeg å sende fler til den personen før jeg får skikkelig svar tilbake!

Lenke til kommentar
Ikke viss hun er som meg. Får ikke jeg svar så tenker jeg bare: "greit, jeg kan ta et hint" Så nekter jeg å sende fler til den personen før jeg får skikkelig svar tilbake!

6512322[/snapback]

Da har du ennå ikke truffet en du har blitt betatt av.

Lenke til kommentar

6512322[/snapback]

Da har du ennå ikke truffet en du har blitt betatt av.

6512341[/snapback]

hah, jo absolut! Men han ringer jeg viss han ikke svarer:-P

Men jeg gidder ikke drive å ydmyke meg selv ved å sende masse meldinger uten å få svar! Blir bare for dumt, for jeg vet selv at jeg svarer de jeg vil svare, og klapper bare telefonen igjen på de som er uintressante!

Lenke til kommentar

Du må være en spesielt vakker kvinne i disse mennenes øyne, for i den verden vi andre lever i så er ikke ting så selvfølgelig og man må ofte jobbe hardt får å få det man vil ha :p

Ja, ja, det er et kjent faktum at enkelte jenter lever i sin illusjonsverden til de kommer langt opp i 20 årene. Da møter man veggen med appelsinhud, valker, rynker, ensomhet osv.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Du må være en spesielt vakker kvinne i disse mennenes øyne, for i den verden vi andre lever i så er ikke ting så selvfølgelig og man må ofte jobbe hardt får å få det man vil ha  :p

Ja, ja, det er et kjent faktum at enkelte jenter lever i sin illusjonsverden til de kommer langt opp i 20 årene. Da møter man veggen med appelsinhud, valker, rynker, ensomhet osv.

6512385[/snapback]

Om du må slite pikken av deg for å få noen, så hadde jeg ikke brydd meg. Om man vil ha noen så skal det bare mangle at den andre personen må føle det samme, ellers er det jo pointless. Skal ikke tvinge folk.

Lenke til kommentar
Om du må slite pikken av deg for å få noen, så hadde jeg ikke brydd meg. Om man vil ha noen så skal det bare mangle at den andre personen må føle det samme, ellers er det jo pointless. Skal ikke tvinge folk.

6512412[/snapback]

Hhmm, vi snakker fortsatt om å sende en ekstra melding ?

Ok, vil dere være "kule" så ikke send flere, helt greit ;)

Lenke til kommentar

6512412[/snapback]

Hhmm, vi snakker fortsatt om å sende en ekstra melding ?

Ok, vil dere være "kule" så ikke send flere, helt greit ;)

6512433[/snapback]

heheh, du, det handler ikke om å være kul. Men hvorfor ydmyke seg selv ved å sende meldinger til noen som ikke gidder å bry seg med å svare med en gang?

Uansett hvor betatt jeg hadde vært av noen så har jeg såfall greid å tenke at jeg gidder ikke bry meg mer om noen som ikke gidder å ta seg tid til å svare på meldingene jeg sender en gang.

Lenke til kommentar

Tull, og til dere begge:

Når dere selv er knapt halvferdig med ungdomstiden og bleiestadiet før det så trenger dere ikke å rakke ned på en aldersgruppe dere selv var med i for kun kort tid siden.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...