beji Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Heisann, sitter å lurer på om jeg skal kjøpe K800 eller om jeg skal vente på N73. jeg har sett på noen priser på k800 og så har jeg fått et tilbud på en k800 som er låst til Netcom. og så lurer jeg på om jeg evt. skal kjøpe den låst til netcom og så bare fjerne operatørlåsen på den. Mister jeg garantien hvis jeg gjør d? Kan jeg bare taste inn en kode slik som på nokia eller må den sendes inn? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 tror ikke du gjør det, ettersom det er lovlig nå..... hadde to SE med bindingstiden, som var lås opp. den ene måtte levere til reperasjon og de har ikke spurt engang. telefonene var kjøpt på "klart svar" med 3 år garanti..... Lenke til kommentar
beji Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 noen som vet dette sikkert? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 nei. man mister ikke garantien. det er fult LOVLIG å fjerne. som man kan ikke miste garantien med å utføre en lovlig handling Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Eneste unntaket må være om man skader mobilen ved å bruke feil kode/verktøy for å fjerne sperren Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 det er sant derfor a en bedfit til å gjør det, sån kan du stille dem an ansverlig får skaden Lenke til kommentar
beji Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 oki, så da er d jo bare finne noen som kan gjøre d når tiden er inne. Kan jo være at netcom ikke har greid å låse K800i slik sm d var med W800i i begynnelsen. Jeg kjøpte W800i på julaften den skulle være låst til Netcom men den var åpen:) håper d er slik med K800 og så slipper jeg problemet hehe:D Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 oki, så da er d jo bare finne noen som kan gjøre d når tiden er inne.Kan jo være at netcom ikke har greid å låse K800i slik sm d var med W800i i begynnelsen. Jeg kjøpte W800i på julaften den skulle være låst til Netcom men den var åpen:) håper d er slik med K800 og så slipper jeg problemet hehe:D 6501604[/snapback] Sikkert et dummt spørsmål, men hva er vitsen med å fjerne operatørlås før kotraktstiden er ute? Må man ikke uansett betale månedsavgift/fastpris på alle telefoner som har noe særlig spons fra operatøren? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Sikkert et dummt spørsmål, men hva er vitsen med å fjerne operatørlås før kotraktstiden er ute? hvis du fjerner operatørlås, så kan du bruker sim fra andre operatører..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå